Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

den

23. 01. 2007
3
6
752
Autor
running_cz

Přátelé, promarnil jsem den. (Titus, snad) (a konec je myšlen vážně)

den načrtnutý v pravidelném diagramu
den umanutý čeká pořád na svou stranu
den promarněný s hořkosladkou příchutí
den rozpliznutý s neřečenou nechutí
den čeká na večer a taky na zítřek
den špinavý a černý jako dobytek
den nečekaně neúspěšných rozhodnutí
den plný hlasů plný lidí plný chutí
den neúměrně hubený a vyvinutý
den skřípění a pěstí co šly nějak mimo
den neochotných očí co jsi viděl přímo
den nepříjemných úkolů a tvrdých zásad
den neskončených konců, co si přej-

6 názorů

Baziliška
25. 01. 2007
Dát tip
den načrtnutý v pravidelném diagramu den umanutý čeká pořád na svou stranu ... den nečekaně neúspěšných rozhodnutí ... den skřípění a pěstí co šly nějak mimo ... den neskončených konců, co si přej- tyhle dny jsou lepší než ty ostatní...líp napsaný, vyjádřený... nápad s formou je zajímavej, kupodivu to opakování nebylo otravné, naopak, básnička získala nějaký rámec...slovní kubistický obraz jednoho dne;)...

vitsoft
25. 01. 2007
Dát tip
Až později ti dojde jistota, že ne zítra, leč dneska žijem den první zbytku svého života, tak ho nemarni. A carpe diem!

vitsoft
25. 01. 2007
Dát tip
Až později ti dojde jistota, že ne zítra, leč dneska žijem den první zbytku svého života, tak ho nemarni. A carpe diem!

levan
23. 01. 2007
Dát tip
pre mna tych dni bolo mnoho, ale ak som necitala slovo den, sa pacila... ale bez tipu :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru