Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mlčení

24. 01. 2007
2
7
754
Autor
izmus

 

smích utichl.

a peroutky nebes.. plnily propadliny v duši..

zima zavřela vrátka..

bylo brzy..

v tom častném svitu

kdys reptala spánkem unikajícím někam v chlad..

v mlčení..

 

slovo se stalo koncem..

 

koncem zimy,

koncem mlčení..

 

vzbudila jsem zlatých pantů,

vydýmala rudou spartu..

 

a že nechci sněhu špinit,

teplem z cigarety

 

sejmula jsem kartu..


7 názorů

Spirit
24. 01. 2007
Dát tip
je to docela pěkné, dokonce myšlenka..mmm písmácký nadprůměr

physis
24. 01. 2007
Dát tip
no nevim je to takový hm že v tom nic moc nevidím no

izmus
24. 01. 2007
Dát tip
jo jo..a proto si tu lidé tvoří další a další přezdívky.., na takové ty smyslné minutovky ovšem povětšinou jen pro vás, přesto je dobré poslechnout si reakce..stalo se po dlouhém flámu.. nicméně děkuji za kritiky.. a rudou páč jsem nekuřák a proto byla rudá..a fakt že byla..neříká to nic, ale přesto je jasné, že to není jasné..pardon já už fakt nevim..

Honzyk
24. 01. 2007
Dát tip
..sorac, ale na propadliny v dusi....to by musel mit text vetsi riz a, jak dycky pisu(nesnasim to slovo) vopravdovost...tohle jen momentka, nezavrtala se do mne, jen presla a kyvla...)

ceder_john
24. 01. 2007
Dát tip
proč rudou spartu? proč si jen nezapálíš?

Dolfiness
24. 01. 2007
Dát tip
Asi je to hezké, ale momentálně mi to nějak nesedlo - kromě "slovo se stalo koncem". To mě zaujalo. Kažodpádně tam máš neobvyklé obraty, ale nemám z toho nějaký celistvý dojem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru