Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Loutkový stín ***

24. 01. 2007
1
6
1293
Autor
Ufounek

Stín maluje v pokoji krásou,

čeká na zhasnutí,

oči zavřou...

Vnímáš divný fotky,

ve tmě na stěnách...

jsou tvoje loutky.

 

Chceš je ovládat,

studovat role,

vidíš řasama...

obrysy těl, divný fotky,

ve tmě na stěnách,

hrajou tvoje loutky.

 

Chceš je ovládat,

studovat role,

vidíš řasama ...

 

Stíny loutek šeptají,

obalí stěnu právě,

zrodily se potají,

už jsou ve mě,

                        sténají  ....hlaď mě ...


6 názorů

Ó
27. 01. 2007
Dát tip
...nemyslím , že by si oba názory odporovaly... možná jsem jenom svůj celkový názor...umístil v nesprávnou dobu...na nesprávné místo...pro mě je to erotická báseň...

Jopol
27. 01. 2007
Dát tip
Teď zase já mám potíže porozumět tobě, Óčko - ale zdá se, že to myslíš tak, že nejcennější jsou pro tebe ty Ufounkovy básně, které jsou napřed těžko srozumitelné, a teprve po bližším přihlédnutí v nich objevíš něco skrytého. Jistě, právě tato skrytá vícevýznamovost je snad hlavní Ufounkova přednost; ale v tomto případě, nemohu si pomoci, ale tady ji nenacházím... Pořád ve mně přetrvává pocit, jakoby ta báseň byla vytvořená moc "chtěně", skoro jakoby podle plánu... Ale mohu se samozřejmě mýlit, v poezii je výklad vždycky poněkud subjektivní...

Ó
27. 01. 2007
Dát tip
...mám tady názor do diskuze...souhlasím s tím, že některé Ufounkovi básně jsou méně srozumitelné, až skoro nesrozumitelné...mám však dojem, že právě intuice a invence "přebíhají mysl"...a proto Ty, které jsou již srozumitelné...jsou, například pro mne, moc zajimavé... originální...čtu si všechny též proto, že je tam něco, čeho se mi nedostává...

Jopol
27. 01. 2007
Dát tip
I po opakovaném přečtení, nemohu si pomoci, báseň mi zůstává nepřístupná... Nějak mi tam chybí spontaneita; jako by báseň vznikla právě jen proto, aby nějaká vznikla... Jakoby tady hlava předběhla básnickou invenci a intuici - na to pozor, Ufounku, to nikdy nedělá dobře...

Ó
24. 01. 2007
Dát tip
...z mého pohledu...sny...představy...stydlivost...erotika...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru