Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stanice na rozcestí

25. 01. 2007
1
8
904
Autor
schizotik
Jsem zaseklej zase na svý myšlenkový trase mám zpoždění a taky chyby v hlase příští stanice je peklo turbulence jako prase život je jako fotbal dám si šluka v poločase semnou stojí všichni lidi na zastávce a já nevím jeslit brečet nebo smát se všechny kolem sebe mám přitom pocit že jsem sám tak vytáhnu čerstvě ubalený brko z kráby všechny hlasy rozplynou se v hustým dýmu trávy vážně nevím co nás čeka při pohledu na člověka ze sluchátek k sluchovodům sápe se mi další track o tom proč jsme tady jestli podporovat snahy překonávat svahy jak zjistit výsledek  obraz se mi zrní v rytmu koleje se vlní ve věčnosti zásek jestli sny se splní nebo osud zmrví tvoje bytí spoustu máš otázek na stanici ozývá se skřípání kolejí nevím jestli nastoupit nebo čekat na další kdo poradí mi jestli je to správnej vlak život nemá jízdní řád jenže čekat na zázrak žádnej náznak k zlepšení né to nemám v povaze a tak nastupuju svezu se po dráze bůh ví kam cesta klikatá pořád spousta vyhýbek pořád stejnej delikvent pořád stejnej výsledek než bys řek vezmu sluchátka pak majk zas další track nesundám tě jako sprite kytarka tě probere vzbudíš se na poli v autě někde mezi městy máš den volna GPS ti nevalí a sjel si z cesty nehledej místo odkuds právě přijel musíš valit dál najisto jen tak budeš pořád živej musíš hledat místo který možná ani není možná snění možná cesta k probuzení musíš valit aspoň kilo vole nebuď žádná plečka naše cesta vede přímo pořád dokolečka nemusíš brát steroid ani dávat éčka abys procitl dřív než ukončí větu tečka musíš hodit slova do éteru abys pochopil tu změnu která dělí od úspěchu a od průseru věř mi má to cenu projet peklem když na konci tunelu je z tebe vítěz co snažil se o změnu svýho života je to tak přece v týhle souloži nebudeš hrát kokota a i když přeskakuje stopa je lepší utřít prach a né se schovat a znova čekat na zázrak...

8 názorů

Baziliška
08. 02. 2007
Dát tip
nic zrovna oslnivýho...z tvojí tvorby ale bezkonkurenčně nejlepší věc...jako hip hopovej text rozhodně na tip, špička v žánru;))

silvius
25. 01. 2007
Dát tip
Nepřipomíná mi to příliš text písně.Chtělo by to ješte zapracovat na úpravě textu,ale jinak ocenuji snahu a příště to už bude určitě lepší.

physis
25. 01. 2007
Dát tip
no nedá se takhle hodnotit asi

Honzyk
25. 01. 2007
Dát tip
..vlastne v nicem....jen zpivej, ptaku, zpivej!!!:)))

schizotik
25. 01. 2007
Dát tip
Kategorie = texty písní žánr = hip-hop v čem je problém???

Honzyk
25. 01. 2007
Dát tip
...takto ne, prosím...(kategorie)

Alojs
25. 01. 2007
Dát tip
dneska se už zpívá leccos, ale přinejmenším formátování textu nenapovídá tomu, že jde o píseň. Navíc je tam toho nahuštěno mnoho, bez členění čárkami - špatně se to vnímá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru