Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověď schizotika

27. 01. 2007
3
9
1171
Autor
schizotik

Sametové ruce píší zkrvavené rýmy, když zapadne slunce, vylézají stíny. Rozervaná bestie se ve mně probouzí. Rub a líc má moje duše, moje podhoubí. Obličeje protikladné zdobí divadelní stěny. Utržená kytka vadne v rukách krásné ženy. Slaný preclík v čokoládě s chutí namočím, dřív než začnu milovat svou lásku ukončím.

Ano!
Jsem spokojený!
Ležím a sním.

Miluji tě krásná Markéto!
Vezmu si tě! Neodcházej!


Ne!
Nejsem spokojený!
Sedím a jsem vzhůru.

Nesnáším tě! Jsi hnusná!
Nechci tě! Nejde to!



Ano!
Ne!
Nevím!

Jsem spokojený!
Nejsem!

Chci ležet.
Přitom sedím.

Jsem vzhůru.
Je to sen.

Miluji tě!
Nesnáším!

Jsi hnusná
krásná Markéto!

Nechci tě!
Tak neodcházej!

Vezmu si tě!
Nejde to!

9 názorů

evouš
18. 03. 2007
Dát tip
tož to je má krevní skupina*

Berušidlo
08. 02. 2007
Dát tip
Jsi schizoid, schizotim nebo schizofrenik, ono totiž schizotik nic vlastně není... :-))

schizotik
05. 02. 2007
Dát tip
ZMOK: díky, hned se půjdu mrknout, co máš ty na seznamu :)

ZMOK
05. 02. 2007
Dát tip
Jo, na ten tip jsem zapoměl :-)

ZMOK
05. 02. 2007
Dát tip
Tak tato je pěkná, ta se mi líbí. Samozřejmě tip.

Lais
29. 01. 2007
Dát tip
Když jsem ti to říkal tak jsi to psal, ale nedával jsi mě to určitě číst...jo a že nepíšeš z nudy nemusíš psát znova už jsi mi to jednou řekl:)

schizotik
29. 01. 2007
Dát tip
Díky Lais... Víš, slyšet to od tebe mě těší :))) Když jsem tuhle věc psal ve škole, tak jsi mi zrovna říkal, že bych neměl psát věci jenom tak z nudy... a já jsem tě ignoroval... a pak řekneš že je to dobrý, tak už vážně nevim :DDDDD Jo a nepíšu z nudy... !!!

Lais
29. 01. 2007
Dát tip
Tak tohle není špatný...po dlouhé době něco co mě od tebe oslovilo...konečně něco co nejsou fráze...dobré

Jendula
27. 01. 2007
Dát tip
Také jsem miloval jistou Markétu. Ale ta byla nejméně o tři třídy výše než já. Takže jsem si ji nikdy nevzal ani tak ani tak. Nelituju, chválím. Sebe a prozřetelnost. Teď mám ženskou, která celou Markétu strčí do kapsy i s jejíma kozama.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru