Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(Ne)zemřel svět

28. 01. 2007
2
8
1173
Autor
Ufounek

Odhlásím svět,

domluvím se s Bohem.

Jednou ranou do týla,

a všechno zmizí.

 

Nechci být jediná ...

 

Nezaslouží u mě zůstat,

žití neumí,

nezaslouží moje probouzení,

schoulení do mýho klína.

 

Nechci být jediná,

oči zavírám a odpouštím ...

 

Přihlásím svět,

domluvím se s Bohem.

Jedno napuštění do žil,

koloběhu žití ...

 

Nejsem jediná...

 

světe promiň mi dnes .....****

                                                      Tvá zbloudilá ...

 

                         

 

 


8 názorů

zase rým, jediná, zbloudilá...a sem tam to tam tiež zarýmovalo... a má to skôr piesňové zloženie, opakovanie slov...v podstate aj myšlienok... inak to nie je také zlé...

Ufounek
31. 01. 2007
Dát tip
díky **

Ó
30. 01. 2007
Dát tip
...třetí pokus...může to být vyznání lásky?...

pété
30. 01. 2007
Dát tip
super, tohle je moc povedené, chci a musím dát tip, fakt chválím, rozeznělo to ve mě nejzazší kouty duše.

Ó
28. 01. 2007
Dát tip
...ovšem pokud to nechce být změna...tak je to prostě omluva...

Jopol
28. 01. 2007
Dát tip
Ufounku... Jsou chvíle, kdy se mě tvé verše dotýkají snad víc, než bych sám chtěl... Pro tuhle chvíli raději nebudu psát nic víc...

Ó
28. 01. 2007
Dát tip
...no....bral bych to jako změnu...ne jako konec...odhlásit....přihlásit...osvěžit...nezabít.../to už jako v porovnání s tou první...

Lassie
28. 01. 2007
Dát tip
Napoprve jsem vubec nevedela o cem ctu.. na podruhe to na me zapusobilo, jako veliky smutek nebo zklamani.. Zdali je to spravne nevim, ale nekdy to prectu znova a uvidim, co mi povi..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru