Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nenávist

29. 01. 2007
1
3
1572
Autor
Necromonger

Upřímně nenávidím lásku. Když si řeknu, že se do někoho nezamiluji, nedá si láska říct a stejně to dopadne tak, jak nechci v žádném případě… za poslední tři měsíce se to stalo podruhé... Paprvé, byla to kamarádka a když jsem jí to řekl, tak se mnou měsíc nemluvila. Teď, když se to stalo podruhé, je to také kamarádka, věděl jsem že má ráda jednoho mého kamaráda, už jen proto jsem si řekl že se do ní nemůžu zamilovat, ale stalo se tak. A ten kamarád je do ní zamilovaný také, vypadá to s nimi dobře. takže zase jsem číslo 3. Kamarád. věčná jedníčka bloudící světem, nacházející špatné lásky... Možná mě osud stále zkouší co vydržím a dává mi do cesty tyto překážky, jenže já nevím jak dlouho mohu tato zklamání a smutky ještě snášet...


3 názory

Notreal
11. 05. 2010
Dát tip
Také upřímně NENÁVIDÍM LÁSKU, ale to je tak vše co bych napsal.

Fairiella
06. 04. 2007
Dát tip
možná proto, že lásku nenávidíš, tudíž se jí tolik zaobíráš, se ti vyhýbá... tedy spíš šťastné zamilování, než láska, protože pod láskou si představuju trochu něco jiného než nějaké náhlé vzplanutí k někomu, koho nemůžu mít (třeba proto, že je to můj kamarád a vím, že by to nemělo být jinak)... Lásky nejsou špatné, jen koukáš špatným směrem. Někdy je nejlepší nečekat a ona přijde sama, z nejméně očekávané strany (to neznamená z nechtěné!)... Jinak k dílu k formě - chtělo by to určitě učesat, přijde mi to jako kvapný zápisek do deníčku...

no, známe..*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru