Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prostupování

29. 01. 2007
2
2
443
Autor
Dubák

Láska není univerzální ani jednotná. Její vznik, individuální tvář a podoba ke vždy jiná, protože vždy začíná jinak , na jiném místě a v jiném okamžiku a čase.

Stalo se. Vstoupila jsi do mého světa. Je to více než potkávání, které se děje všude, neustále. Tvá přítažlivost je nádherná a velká. Vykročil jsem o jeden život dále. Prostupuješ mne jako paprsek léta. Zářivě, teple, laskavě. Prosvěcuješ zákoutí mého nitra, kde přebývá má touha dlouholetá upínající se k slovu zítra. Vstupuješ do mne jako vůně poznání, které nás žene dopředu. Teď stojím v řadě obdarovávaných, plnými doušky piji z Tvého pohledu se snahou držet světlo v dlaních. Provoňuješ mne jako louku květiny. Barvami sytíš mé oči, jež lačně slídí po všem co je krásné. Snažím se odhánět den ten jediný, v němž duše umdlévá a srdce hasne.

2 názory

avox
29. 01. 2007
Dát tip
moc */

I volný verš ti nesmírně sluší - je to překrásné vyznání *****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru