Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

týždeň

30. 01. 2007
4
15
2037
Autor
colchicum

V temrave tancuje roj červených bludičiek

A sneh potichu prichádza o panenstvo pod spŕškou popola z upáleného tabaku.

 

Vo dverách stojí Týždeň

vysmieva sa prázdnymi ústami.

Sedem rozkývaných zubov vypľúva ako kôstky z cigarety keby cigareta mala kôstky.

 

Keby ich nevypľul sama by som mu ich vybila keby som mala ruky

 

Keďže nemám ruky trpím Týždeň ako mi dymí do tváre

A opľúva ma jedným zubom za druhým

Ráno čo ráno

A od sedmičky vpravo hore

Ide odznova. 

 


15 názorů

colchicum
11. 02. 2007
Dát tip
:-)

okiš, to sa teším...som bola teraz v BA, keď bola na tom kurze...takže som sa s ňou tretla a už som jej to sľúbila;)

colchicum
10. 02. 2007
Dát tip
no super tak ked ta vietor zaveje do piestan pozveme ta s kackou na caj :)

hehe, flautičku ja rada, básnenie tiež, čajovničky tiež...a možno aj troška školičku:D

colchicum
10. 02. 2007
Dát tip
no my chodime s kackou do tej istej skoly, cajovne, umeleckeho klubu.. hrame si na flauticky, citame basnicky.. a tak.. :-)

presne tak, skauting to istí;) a ty sa s ňou ako poznáš? možno nie si hypochonder...mám kamarátku, ktorej našli nejakú blbú baktériu či čo a ono to vraj vyvoláva to všetko možné...a stále to môže byť niečo, čo oslabuje obranyschopnosť

colchicum
10. 02. 2007
Dát tip
fuuha to vyzera na diagnozu :-) ( ...dalsiu okrem hypochondtrie :-D ) :-) inac s kaacenkou sme kamaratky, ty sa s nou poznas cez skaut?

hehe;) nie, ani vykladačka nov nie som... ale zuby sú najtvrdšie tkanivo...teda sklovina, takže to môže mať napr. súvis so silou, odolnosťou, pevnosťou...túžbou vydržať...neviem;) Nepoznám ťa natoľko (aj keď som v 1 dielku videla, že poznáš Kačč, i keď neviem skadiaľ, aj keď ste z 1 mesta;) ), aby som ti vedela nejako zodpovedne poradiť;)

colchicum
10. 02. 2007
Dát tip
z teba bude zubarka? tak mi porad, co mam robit, ked napriek tomu, ze som nikdy nemala realny zubny kaz, mam velke problemy so zubami... v snoch. :-) ale tipujem, ze toto sa na skole asi neucis :-)

zaujímavý nápad... študujem zubarinu, tak ma to zaujalo;) ale na morne orne to nemá;)

..ma svoje kuzlo...

colchicum
30. 01. 2007
Dát tip
suhlasim, tiez to nemam rada

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru