Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na zastávce věčnosti

21. 04. 2001
3
0
1141
Autor
zklamaná

Až někdo potkáte štěstí,dejte mi prosím vědět.To jen abych věděla,kde ho mám hledat.Díky!

Stála v dešti na zastávce. Byla už skoro tma. Co tady děláš?,zeptal se jí. Čekám... Nechápavě se na ni podíval -poslední autobus odjel před půl hodinou. Zakroutila hlavou a z kapsy vytáhla pomačkanou krabičku cigaret. Tak na co tady čekáš?,zeptal se. Usmála se a zapálila si, vydechla bílý obláček kouře a podívala se mu zpříma do očí. ....čekám na štěstí...,odpověděla
Katčenka
06. 03. 2003
Dát tip
Tohle je fakt krasny,jednoduchy a fakt sem mela pocit jako kdyz u nich stojim v tom desti a vsechno slysim...

Anonym
17. 05. 2001
Dát tip
Nehledej ...mas ho..Tip...

farokh
03. 05. 2001
Dát tip
So there´s problems in your life That´s fucked up But you´re not blind You´re just see - through faded Super jaded And out of your mind..

LILINKA
27. 04. 2001
Dát tip
Štěstí, co je štěstí ...... jistě to není muška zlatá !!!

Katerina
26. 04. 2001
Dát tip
Na stesti se neceka, stesti si clovek vytvari sam, v tom ti nikdo nepomuze, tak se do toho dej hned ted!!! ;-))))

CAIN
25. 04. 2001
Dát tip
Štěstí......co to je? A není to žádná zasraná zlatá moucha.....štěstí.....to je pocit když.... Každej ho hledá,každej na něj čeká,každej ho nachází,každej ho ztrácí.....

CAIN
23. 04. 2001
Dát tip
A dočkala ses?

Eternal
22. 04. 2001
Dát tip
Na žádné štěstí se nedá počkat na zastávce. Na štěstí se nečeká, ikdyž přijde samo :o) Jednou jsem štěstí našel uprostřed rozkvetlé louky. Podruhé to bylo v kupce sena .. ale i jehlu v kupce sena najdeš dříve než to štěstí. :o) Hezká, tip.

Naso
22. 04. 2001
Dát tip
... Jen tak tam v dešti stála ... - Michal David šťastiu pomohol so svojim dáždnikom. Čo znamená, že na šťastie netreba len tak pasívne čakať, ako na autobus, lebo autobus raz určite príde, ale štestíčko...

Astalavista
21. 04. 2001
Dát tip
Třeba to byl zrovna on... Štěstí je stejně pomíjivé jako sláva, jako neštěstí a jako prachy, jednou si dole, jednou nahoře. Life is life.

Wookie
21. 04. 2001
Dát tip
vzpomínám na své "sešitky" ve 14 letech...tohle tam bývalo... smutná nostalgie

Kovi
21. 04. 2001
Dát tip
velice milá báseň na dobrou noc..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru