Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bojím se

21. 04. 2001
5
0
1324
Autor
zklamaná

je to jen chvilkovej výpadek,o nic vážnýho nejde.....aspoň doufám

Chci jít ven,ale bojím se lidí Chci si zapálit,ale bojím se rakoviny Chci pít,ale bojím se kocoviny Chci se milovat,ale bojím se lásky a v tuhle chvíli chci umřít,... ...ALE...bojím se
Sabinka
06. 03. 2003
Dát tip
Chapu

Huckleberry
28. 09. 2001
Dát tip
Tenhle pocit znám, ještě že máme na světě to ALE.Tip

Spvrivs
27. 04. 2001
Dát tip
Radši umři hned, protože jednou to stejně příjde a ty vyplýtváš moc strachu. Já ti poradím: skoč banjee z nízkýho mostu do mělké, ale divoké řeky s dlouhým (relativně) provazem omotaným kolem krku. To máš 400% jistotu.

Katerina
26. 04. 2001
Dát tip
Milovat, to chce odvahu, hodne odvahy!! Bojim se milovat, ale bojim se toho co prijde potom...? Preju ti odvahu!!!

Katerina
26. 04. 2001
Dát tip
:-)))) Chci se milovat!!! Nebo se toho bojim taky???

CAIN
25. 04. 2001
Dát tip
Ten Cain to nejsem já..... Udělej co cheš a ser na všechny ´ale´ a ´co kdyby´..... Ňáký situace a příležitosti přídou jen jednou......věř mi.... Mistr v propáslých příležitostech (viz U Cikána teď v sobotu na koncertu Epiphanie...)

CAIN
23. 04. 2001
Dát tip
Kurva!Už se na to vyser a začni něco dělat!Rozumíš?Doprdele.

troska
22. 04. 2001
Dát tip
takovyhle pocity ma nekdy asi kazdej,ale jestli mas tohle v sobe a zijes s tim den za dnem,ja takovy lidi znam,stane se z tebe uplne jinej,nejistej clovek,kterej si stesti zaslouzi,ale nemuze a ani neveri tomu,ze najde cestu,jak z toho ven..ty ji ale urcite najdes..verim tomu..

dobrý *

Eternal
22. 04. 2001
Dát tip
Tak tohle se mi nelíbí, kvůlu téhle větě "Chci se milovat, ale bojím se lásky."

sudvej
22. 04. 2001
Dát tip
Myslim, ze castecne chapu.

alina
22. 04. 2001
Dát tip
ALE!!!!! No tak, bojuj děvče, bojuj!!!!!!!!!!!! * ... je dobře, že takové malé "ale" je na světě !

maty
21. 04. 2001
Dát tip
Líbí se mi to,je to tak puberťácky nejisté.Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru