Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pod kalným nebom.

Výběr: a2a2a
31. 01. 2007
2
8
1256
Autor
colchicum

Pod kalným nebom.

 

Sedela na hrude(i) hliny s hlavou v dlaniach.

S centovými okovami ma nohách

(zriedkavá forma bahennej elefantiázy)

Nemohla ďalej.

 

Sedela na hrudi(e) hliny a uhýbala pohľadom uslzenému oku potiahnutému mliečnou blanou.

Sinavé beľmo mentálne retardovaného boha sa dobromyseľne gúľa ponad hlinenú púšť.

 

Sedela s hlavou v dlaniach a pod ťarchou hlavy ťažkej ako čierna diera sa zabárala do hliny.

 

Sedela v lepkavom bezvetrí

V hrdle jej napúchala kocka s ostrými hranami

 A jednoducho už nemala silu

ďalej sa biť

za právo

na tmu a ticho.

 


8 názorů

a2a2a
19. 02. 2007
Dát tip
Líbí se mi, včetně toho fíglu hrude (hrudi), je to výtečný obraz,kde prostřednictvím jediného písmenka dáváš obrazu další, vyšší rozměr.

colchicum
02. 02. 2007
Dát tip
mimochodom, ako mozem robit zmeny na odoslanom texte?

colchicum
02. 02. 2007
Dát tip
..ale ked to teraz odzatvorkujem, vyjde z toho, hm... taky lepsi piatkovy podvecer, co myslis? :-)

..ale nerob...ja som len zatvorkovy rasista..usmev...

colchicum
02. 02. 2007
Dát tip
..ale ked to teraz odzatvorkujem, vyjde z toho, hm... taky lepsi piatkovy podvecer, co myslis? :-)

...ale zas ani pondelok...

colchicum
01. 02. 2007
Dát tip
no nemoze byt kazdy den nedela...

..tato ma tak nebere..trochu zbytocne na moj vkus preskana tymi zatvorkami...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru