Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

levá pravá

01. 02. 2007
0
4
642
Autor
tuvalu

    Neomezeně možností.

    Volba je jen na tobě.

    Levá? Pravá?


    Dvě nahá těla propletená v nekonečné smyčce. Žádný začátek ani konec. Dokonalé splynutí. Okolní zvuky se ohnuly v nezřetelný šum. KLAP KLAP. Napnutá pokožka vibrující ve spalující vášni. Každý i letmý dotek spouští vlnu nových vesmírů. Kapička potu sleduje ladné křivky jejího těla. Chladí.. Studí.. Pálí. Zvířecí zvuky deroucí se z hrdla se vzdalují. Každý je slyší. Každý je pozná. KLAP KLAP. Vzájemné pohledy do lesklých očí prozrazují veškerá přání. Víc. Víc. Víc. Nejde to zastavit. Nechtěj to zastavit. Aaaah.


    KLAP KLAP.


Pohled z okna do tmavých ulic. Čeká. Aaaah.

    Snaží se bojovat proti unaveným víčkům. Pocit strachu a zoufalství. Nechce spát. Nemůže spát! Usnula.


    KLAP KLAP.


    "Anežko!" ... Otevřela oči. Byl tu. V pořádku. Zalila jí neskutečná úleva.


    "Levá nebo pravá?"

    "Od srdce."


    Kytice růží provoněla celý byt.


    KLAP KLAP.


4 názory

StvN
01. 02. 2007
Dát tip
Dokonalé splynutí mě vždycky dostane. Příště zkus něco nového, neotřelého.

Honzyk
01. 02. 2007
Dát tip
..jestli todle je povidka, at sem trajcem...

Narvah
01. 02. 2007
Dát tip
leo čtení

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru