Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bojím se pravdy

01. 02. 2007
0
3
465
Autor
james007
                                                Bojím se pravdy
 
Bojím se stáří, protože v den kdy se budu dívat pravdě do očí, v den kdy ucítím brzký konec, chci usínat na věčnost s úsměvem na tváři. Budu si totiž rekapitulovat svůj život, budu vzpomínat a vždy, když spatřím svou dávnou radost, usměji se, když zklamání zalituji. Nechci odcházet s pocitem, že sem něco propás, že mi něco uteklo. Chci odcházet spokojen, spokojen sám se sebou. V tu hodinu, kdy černé sukno obepne mé blízké, topící se v slzách nářku, já jediný budu se smát. V ten den chci spatřit pravdu a být šťasten. A tak ať každý den, kdy se budeme topit v beznaději, nechť je prolínán upomínkami na onen soudný den, jedině strach a odvaha nás dokážou spasit před prohrou. Je mi smutno při pohledu na ty, jenž sou vězni svého osudu, uvězněni svými chybami v den pravdy poznají prohru a budou následovat osudy tolika jim podobných. A tak uchopte kormidlo pevně do rukou a vydejte se po cestě změn. Nalezněte odvahu, nechte volný průchod strachu a následujte mne….

3 názory

physis
02. 02. 2007
Dát tip
hmm

no raději půjdu sám

Honzyk
02. 02. 2007
Dát tip
..nádhera...kormidlo si nech...ahoooooooooooooooooooooooooooj!!!!!))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru