Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vanitas

02. 02. 2007
1
13
1298
Autor
Ninkwen
Zastav.

Hudba utichla,
jen šepot srdce
odměřuje

Život

Neruš...

ten okamžik,
nejsou otázky
snad jen

Odpověď

Víš už?

Kdo jsi a proč,
a že člověk je
jen závan

Větru

13 názorů

Honzyk
02. 02. 2007
Dát tip
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ninkwen
02. 02. 2007
Dát tip
jediné, o co mi šlo, bylo vystižení jednoho momentu, většina mých věcí vlastně nemá nějakou ucelenou myšlenku...což asi není nijak zvlášť šokující, co?:) Jsou to jen náladovky.

domin.go
02. 02. 2007
Dát tip
seniore já se z tebe jednou poseru:D korálkovno:D plevný plast:D:D ninkwen:trocha plků k večeru nemůže nikdy uškodit;)

SENIOR
02. 02. 2007
Dát tip
Když to tak teď je mnou znovu čteno, asi se soutředí na závěrečnou |myšlenku|, která by pocitovně stačila i na 4, ale celek korygovat nemá cenu. Príště to snad bude lepší o víc než půl stupně.

Ninkwen
02. 02. 2007
Dát tip
Grafická struktura? No, ne že by mi o ni nějak šlo...ale zdá se, že kolegy jsem aspoň inspirovala k hlubokomyslným plkům:)

SENIOR
02. 02. 2007
Dát tip
Grafická struktura jakoby korálkovna nic nezmění na tom, žě jsou jen z plevného plastu. Nemá to nic. 5.

domin.go
02. 02. 2007
Dát tip
pokud v divadle vašem lítají větry vzduchem divák se vzdělá i čichem nejenom zrakem a sluchem

Honzyk
02. 02. 2007
Dát tip
o jiste jiste pane vsak pri zavanu nezustane dorticky prodavam v divadle nasem vetry tam foukaji vysokym hlasem...

domin.go
02. 02. 2007
Dát tip
ty máš rád závany větrů jo? i když na druhou stranu... ...je-li závan pouze jemný nemusí být nutně nepříjemný:)

Honzyk
02. 02. 2007
Dát tip
:D zavany, zavany, ty ma kazdy rad ach ty nase zavany dovedou rozesmat:)

domin.go
02. 02. 2007
Dát tip
...ne...jenom závany:)

Honzyk
02. 02. 2007
Dát tip
..ma vetry...?

domin.go
02. 02. 2007
Dát tip
nevim...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru