Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křížem životem

02. 02. 2007
0
5
929
Autor
Dasaio

Jen tak a přeci jinak,... =)

Od obrovských květů,
snad připomínajíc srdce.
Plných semen a nového života,
plné snů a přání.
Přes držící stvol,
podobný pevnému tělu,
majíce na bedrech soudržnost.
Stojící v bouři i klidu.
Skrz životodárnými listy.
Ženě a její jemnosti.
Mnohdy s nejtěžším úkolem,
vrhajíc se do propastí.
Po temná zakončení kořenů,
spletitosti mozku vlastní.
Končící v hlubinách živé vody,
myšlenkách a jejich následcích.

5 názorů

Sally
05. 02. 2007
Dát tip
no, něco na tom přece jen je...

Dasaio
03. 02. 2007
Dát tip
A jinak,... můžem si zahrát hru: "Nahraď slovo" připomínajíc (doufám, že nevystřelíte od pasu a nedočtu se něco ve stylu "vypadá jak,..."), nebo majíce,... je už asi pozdě, ale nic mě nenapadá,... No co dále. Reakce na Alejandra Samuella: ící??? Uznávám, že předchozí výrazy se používájí opravdu zřídka, ale ící,... až dodnes a vcelku často (za předpokladu, že mluvíš alespoň trošku spisovně) A zase,.... nahraď slovo: vrhajíc,... jde také o zachování alespoň slabé atmosféry (snad alespoň nějakou vytvořila) uznejte, že tam nemohu napsat skákaje,... nebo něco takového. No a je tu závěr,... nepříjde mi až tak strašné mít na 16 řádcích 3 výrazy s -íc, -íce. Každopádně děkuji za názor, zcela chápu, že se nemůže všem líbit to co mě,.... =)

Dasaio
03. 02. 2007
Dát tip
=) musím se pousmát,... majíce:stvol a tělo,... ale neva. Jinak zřejmě ano, je tam toho dost, ale nějak jsem se mi to líbí tak to používám,... =) Jinak nic? Co obsah?

Fairiella
02. 02. 2007
Dát tip
Alejandra Samuell: jj, přesně, přeplácané. Pořád něco držíce stojící majíce vrhajíc", až se z toho dělá mdlo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru