Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skolnik..valnik

03. 02. 2007
1
6
1426
Autor
Koom

Vsem laskam....

Buh Te miluje.... Deprese....Deprese...Deprese... Jeste tam mam praci..a Promin je to bez hacek.. Odchovanci Ustavu pro sve male zertiky sporadali vystavu vstupne za tri spendliky(bylo jich malo) Pred vami je bozi lux To ze vsechno pomine Basne, Pisne, Muzy shluk Starici vsak nikdy ne. Vpravo kaktus pichavy LAst hopes tridy Sexty A Copak znaci? kdopak vi? pes co steka, nepicha! (kazdy si rad zapicha! dokonce breta snad, az dopari heroese_) Pokracujte prosim dal to je nase tabule kdo by na ni neco psal nemine ho bo----ule. sluzba totiz nehodla mazat zachvat Kraviny co tam plachy napatla behem kazde hodiny!!! ... Fotka kyho frajera nechapu proc visi tu paradu nam nedela civic kamsi do beatu (havel vs rockove hvezdy) Postupujte ke dverim kolem kose s odpadem zpod ubrousku od svacin sedm oci kouka ven!!! seznamte se s barunkou prvni rohlik na svete se syrem a se sunkou co kdyz nastves, kousne te to je konec prohlidky tesilo nas prijdte zas pro vesele zertiky made by depka, nuda, cas Tajny epilog: Zasmej se kolacovi a posli to dal...

6 názorů

Lechuzita
04. 02. 2007
Dát tip
Jupí. Manifest našich školních dní. Dík.

Koom
03. 02. 2007
Dát tip
:)

Wemi
03. 02. 2007
Dát tip
nevim, ja ze zásady neformátuju

Koom
03. 02. 2007
Dát tip
ja vyhlizel jestli se ukazes.. poradi mi nejkdo jak se to formatuje?

Wemi
03. 02. 2007
Dát tip
seš blázen, zejtra se k tomu vrátim.... teď je moc pozdě:)

Koom
03. 02. 2007
Dát tip
hups je to bez formatovani...sem to ale format

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru