Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

morne orne

03. 02. 2007
1
10
1149
Autor
colchicum

elfská impresia :) kwenijské slovíčka zlepené dohromady. kto quete quenyalambenen lepšie ako ja, prosím čeknite mi pravopis...

cenuvanje anar morne
undu sina rempa orne
númetala falmalinnar
falmar ninqui ar malinar
falmar
anar
tintuvar
*
preklad bez pokusu o rytmus a rým: uzriem čierne slnce/ pod každým stromom zohnutým/ ako padá do vĺn/ do bielych do žltých/ tie  vlny/ slnce/ podpália.

10 názorů

colchicum
10. 02. 2007
Dát tip
jeeej :-)

;) no, ja len som hltala a ešte aj hltám rôzne fantasy, ale k tomu písmu som sa nedostala...ale morzeovku mám úprimne rada;) a inak, dala som si to aj do obľúbených diel;)

colchicum
10. 02. 2007
Dát tip
zo slovnikov, z ucebnic... mala som kedysi take "elfske" obdobie, ked som sa seriozne ucila tieto veci :-)

a skadiaľ si zháňala tie slovíčka z kwenijčiny?

colchicum
10. 02. 2007
Dát tip
nooo, kedze konstruktivna kritika volakedy pomoze viac ako pochvala, aj to moze byt cesta do kategorie "málor" :-)

hehe, to je super, takže vravíš, že takto si nájdem priateľov? Že len mám niekoho stále chváliť a bude mojím priateľom? hehe;) ale ak sa ti chce a máš náladu, napr. si mrkni ty moje veci a ešte uvidím, že či sa podľa tvojej teórie staneš mojím priateľom:DDDD :P

colchicum
09. 02. 2007
Dát tip
málonja = moj priatel,ka [quenijsky], to za pochvalu ;-)

málonja? inak, ešte som zabudla poslať avi;) lebo sa mi to fakt páči;)

colchicum
09. 02. 2007
Dát tip
dix za tip, málonja :-)

ten preklad je super*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru