Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za ženy a dítka

22. 04. 2001
3
0
423
Autor
Morambar

Naprosto spontánně....

Za stolem pohledy verbířů, podruhé horší než prve, za domy zástupy šermířů, za kopci potoky krve. Za lesy postavy na kůlech s rozsekanými těly, za plentou v špitálu tichý vzdech, z těch pár, co štěstí měli. Za holky staví se pěstouni, za kluky staví se zeď, před kluky staví se vrahouni, čekají na sluvko : TEĎ. Za muži sotva se zapráší, za ženy dali se vzít, na tváře barvy si nanáší, na polích budou se bít. Nejdříve zadrnčí tětivy, potom se rozzvoní meče. Za naše domy a za chlívy ! Vzchop se a přestaň brečet ! Až bude konec ničení, až bude konec boje, natrhej kvítka pro ženy, obejmi dítka svoje. Až se to všecho umlčí, vezmi prut místo meče, ať tvoje dítě nezvlčí, ať nevychováš vlče. Teď však se svojí zbraně chop a do vřavy pojď s námi, nepřemýšlej, zda hop či trop ! mysli na naše dámy.
Astalavista
22. 04. 2001
Dát tip
A nad zpěvem husitů zčeřila se vodní hladina...

Mámalibor
22. 04. 2001
Dát tip
ale krásné a čisto čisté vody nad kterou září křiš'tálová koruna muže kterého si tam ani nezasloužíte!

Dav
22. 04. 2001
Dát tip
Škoda krve, která ukápne nadarmo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru