Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohled na svět

05. 02. 2007
9
21
2182
Autor
Pesimista

Nechť si každý udělá jasno, ke které kategorii patří...

Realista: Hm, je to hrůza, ale co se dá dělat.

Optimista: Sice je to hrůza, ale teď už bude jenom líp.

Praštěný optimista: Je to hrůza, ale proč se tomu nezasmát… chacha, cheche, chichi…

Utopista: Je zle, ale překonáním útrap se přiblížíme světlým zítřkům.

Nerealista: Skvělé, líp už být nemůže!

Nerealista s přerostlým egem: Skvělé, líp už být nemůže. A to vše jen díky mně!

Věřící: Ať je jakkoliv, je to boží vůle a pokud zkoušku víry složíme, ráj nás nemine. Amen.

Cimrman/realista v depresi: Je to děs, ale nikdy nebylo tak zle, aby nemohlo být hůř.

Nebožtík: Je to hrůza, ještě štěstí, že jsem se tohohle nedožil.

Pesimista (p): Je to děs, ale určitě bude ještě hůř.

Pesimista (p) v optimistické náladě: Je to bída a bude hůř, ale s trochou štěstí se toho nedožiju.

Pesimista (P): Je prostě tak, jak je…


21 názorů

hm, tak som asi nebožtík :D (ten sa mi rátal asi najviac :) )

Fairiella
15. 09. 2007
Dát tip
muhehe :)) *

renton
07. 06. 2007
Dát tip
Tip:)

Gunhead
15. 02. 2007
Dát tip
Nic moc, ale ten Pesimista (p) v optimistické náladě ně pobavil

Honzyk
06. 02. 2007
Dát tip
subkategorie...a jsem rad, kdyz sem nekdo hodi nejakou sranbdu...trebaHonza Princ a tak!!!) zfdravihinzyk!!!!D

Pesimista
05. 02. 2007
Dát tip
Honzyku, nějak nechápu nechápu, cos tou svou první větou myslel, zvlášť tím "sub". Jestli narážíš na poslední tři věty, tak autorův názor je až ten poslední - předchozí dva jsou sice uváděny jako od pesimisty, ale od jakéhokoliv standardního pesimisty s malým "p". Se zbytkem komentáře souhlasím, sranda musí být (i když ne za každou cenu)!

Honzyk
05. 02. 2007
Dát tip
nick si tam hodil svy tri kategorie, nebo "sub"...ja asi neco mezi neboztikem a nerealistou teda:DDDDDDDDDDDDDD----ale tady rici chtel bych, ze na tomdle serveraku sranda chybi silene. S I L E N E!!!!****

Flavia
05. 02. 2007
Dát tip
Hele, nečet si taky dneska v novinách ten článek o prognóze na příštích sto let? To by tomu totiž odpovídalo. Já jsem se dnes po tom článku cítila jak tvůj pesimista v optimistické náladě...

T_O_M_
05. 02. 2007
Dát tip
*

Oldjerry
05. 02. 2007
Dát tip
Fatalista : To holt ! je takovej osud... Egocentrik : To jste kvůli mně nemuseli... Brněnský flegmatik : To só jen takové žgryndy... šontnem kácet škopky !

Zuzulinka
05. 02. 2007
Dát tip
:-)

j. nick
05. 02. 2007
Dát tip
vtipný:))

Daly
05. 02. 2007
Dát tip
:)))))

Pesimista
05. 02. 2007
Dát tip
Ehm sakra malinko jsem to popletl... Má to být takhle: ... Jo aha... No, mně je jedno, jak je, protože si nepamatuju, jak bylo, a za chvilku si už zas nebudu pamatovat, jak je teď. ... Na co že mám odpovídat?!

Pesimista
05. 02. 2007
Dát tip
Kdokoliv se silnou sklerózou: Mně je jedno, jak je, protože si nepamatuju, jak bylo, a za chvíli si ani nebudu pamatovat, jak je teď. Ehm...? Na co že jsem to měl odpovídat?! Jo aha... No, mně je jedno, jak je, protože si nepamatuju, jak je teď, a za chvilku si už zas nebudu pamatovat, jak je teď. ... Na co že mám odpovídat?!

avox
05. 02. 2007
Dát tip
Neboj, znám míru věcí... většinou :..(

Pesimista
05. 02. 2007
Dát tip
Avox, řeknu to takhle: moje múzy mají hodně složitou existenci, já bych to být tebou moc jako povýšení nebral :-)

avox
05. 02. 2007
Dát tip
Hele, na mne to nesváděj... nebo vlastně...že bych postoupila mezi múzy? :-)) v tom případě :-X

Pesimista
05. 02. 2007
Dát tip
Díky... I když musím říct, že normálně tyhle svý "úvahy" nezveřejňuju. Proto poděkujte/nadávejte avox

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru