Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázky ???

05. 02. 2007
3
8
1210
Autor
Ufounek

Proč nejsou dny,

                            tak krásně tmavé jako noci ???

Proč nejsou dny,

                            dokrásněné zahalanou nocí ???

Proč každá noc,

                          končí odhaleným ránem ???

Proč každá noc,

                         dokončí se (bez)barevným dnem ???

 

 

Na Zemi  je tohle víc než dané ........

                                               otočení potřebují "ty" nedočkavé ...  


8 názorů

Ufounek
09. 02. 2007
Dát tip
To Anetté ***nevím jak reagovat, co povídat, co říct ...snad jen děkuji ***???

Anetté
09. 02. 2007
Dát tip
Hmmmm.... Tak nevím, to co v tom hledáte, byl to úmysl, aby to tam doopravdy bylo?... Ale ta představa se mi líbí. A jestli je to tak, smekám, a jestli není, nechte si to pro sebe, a já smekám stejně. Tohle mě oslovilo.

Jopol
06. 02. 2007
Dát tip
Snad jsem teď - při druhém čtení - přece jenom něco pochopil (Óčko protentokrát uviděl víc než já); a přesto - či právě proto - bych k tomu přidal ještě dvě otázky: Nejsou snad naše zasněné noci zrcadlem naší duše - roztoužené? A proč si tedy - tou samou duší - neobarvit i naše dny - nedočkavé?

Ufounek
06. 02. 2007
Dát tip
...chjo ***

Ó
06. 02. 2007
Dát tip
...to máš tak...kdyby jsi chtěla snít stále, musela by jsi taky mnoho oželet...to je dilema... pro mne věčné...

Jopol
06. 02. 2007
Dát tip
Ufounku, já to říkám vždycky: ty tvoje "pochmurné" básničky jsou právě ty, které mívají tu největší hloubku... "Proč nejsou dny dokrásněné zahalenou nocí"... to je nádherná poetika, která se zaklesne hluboko do duše... Jenom ten závěr - chápu, že tam muselo přijít nějaké završení, epilog, ale pro mě je to poněkud nejasné, zamlžené.

Koom
05. 02. 2007
Dát tip
a co ve vesmiru? na jak dlouho sme tma? udelali diru?

Koom
05. 02. 2007
Dát tip
otoceni....ochoceni

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru