Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Duše moje

08. 02. 2007
4
9
1354
Autor
Mioneo

asi nejem vpořádku, nejlepší přítel mi je tužka a pár řádků ;o)

Kamaráde největší, věříš na výchovu dívek?

Proč jmenuješ se jako já a podepíšeš se mi "Viewegh".

Proč nevěříš na Shakespeara, proč tážeš se mě jak se mám...

Proč nezeptáš se kde je víra, víra kterou postrádám.

 

Na otázku co mě děsí, hledám v sobě sebe... kde jsi!!!

 

Kamarádko Duše moje, pohladím Tě, vrať se mi!!!

 

Být či nebýt? toť otázka ze strany 13,

v knize co se sama otevírá a písmen se nedohledáš.

Vím, že nám to skřípe, snad špatně jsem Tě nevychoval,

jsi dívka, kterou postrádám, ta kterou jsem si zamiloval.

 

Hledám Tě, celý den a celou noc, snad zatoulala jsi se do snů, kde nic špatné není.

Snad schovala ses do slovíčka miluji Tě a vylétla jsi dveřmi.

Mlčím a srdce udýchané usíná...


9 názorů

nonamebeast
21. 03. 2007
Dát tip
tip, jo, to se stává,mno a ...hej pěkná diskuze o letadle a kousání se:-)))

Alela
27. 02. 2007
Dát tip
Hmm..., taky se mi to stává... takže t*

0x100
13. 02. 2007
Dát tip
Tohle je vážně dobré. Žádna jednoducha říkanka. Moc hezké. tip

tak to abych už začala sbírat ;-)....

Mioneo
08. 02. 2007
Dát tip
ti prevíti, no to je už jejich úděl... ps: letadlu na půli cestě došel benzin tak spadlo, najdeš jej roztříštěné spolu s nocí pod oknem ;o)

to právěže nevim, jak to dělám a vůbec co dělám, ale občas mě to děsí... no s tim pokousáním neřikej dvakrát, pač to je obrazně řečeno a určitě to není nic příjemného... já ti řikala, že su prevít ;-)... Doufám, že to letadlo nepřiletělo za mnou, já už totiž jedno letadlo mám a to mi stačí ;-)... su hrozná, já vim...

Mioneo
08. 02. 2007
Dát tip
malá chyba co jsem se uhlédl,napraveno. toš jen o tom mluvíš a nic, tak mě pokousej =o))) asi se duše chtěla proletět tak jsem zrovna psal o její absenci, má áčko a ty zase jedničku... jak to děláš ;o)

Mioneo
08. 02. 2007
Dát tip
malá chyba co jsem se uhlédl,napraveno. toš jen o tom mluvíš a nic, tak mě pokousej =o))) asi se duše chtěla proletět tak jsem zrovna psal o její absenci, má áčko a ty zase jedničku... jak to děláš ;o)

Shakespeare :-) ne Schakespeare :-D... Miroušu, já tě pokoušu!! Co tě to zas popadlo - dělat z duše letadlo!! :-D....t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru