Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč žijeme????????

23. 04. 2001
1
0
1442
Autor
Hatvajl

Proč....Pročč...Proččč....Proččččččč...já zešílímmmmmmmm ,protože nevím proč žiju...jesi to víte tam mi napište prosímmmmmmm ::::::::::::::::::::::::::::::)))))))))))))))))))))))))))))))))) líbí se vám ten smajlík?
Sem se také vracím, vedena choromyslí...

Adletka
24. 02. 2002
Dát tip
me by zajimalo kde to beres...mne osobne by bylo hloupe davat sem veci,o kterych neni premysleno...jednoduse uchylne blablabla,hmm...dalsi tve plus?!

Spvrivs
25. 04. 2001
Dát tip
Zeptej se kominíka, ten strčí štětku do kompotu a už je to hotovo. Bhhhe!))))))

"Kdo umí umí, kdo neumí, vozí kočárek."

Nepouš
23. 04. 2001
Dát tip
Proč? Pro slepičí kvoč. Tak.

kafka
23. 04. 2001
Dát tip
.......myslíš to vážně...? nebo je to zase jen další "pročtonenapsatkdyžužsitopřečtete" ??? :))

Naso
23. 04. 2001
Dát tip
a přečtli sme si to...

kafka
23. 04. 2001
Dát tip
jo a ten smajlík je fajn! :))))))))

Kacapitoma
23. 04. 2001
Dát tip
Ten smajlík mi přijde, že páče...a tak nad tím taky pořád přemýšlím....asi si musíš stanovit nějaký cíl, věnovat se mu, udělat něco velkého, a až toho cíle dosáhneš, tak pak se dostaví pocit, že tady nejsi nadarmo...možná i pomáhat lidem...nemyslet jenom na sebe...nevím...jsi tu asi proto, aby jsi změnil život jiným lidem, ať už za to můžeš, nebo ne....

Marigold
23. 04. 2001
Dát tip
No. já bych věděl:-)))

kafka
23. 04. 2001
Dát tip
Marigolde, nepředbíhej, jo? Já jsem byla první! :)))))

Cavalera
23. 04. 2001
Dát tip
..... kterým orgánem ?lidského? těla ty svý úvahy produkuješ?

...protože si naši rodiče nedávali pozor.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru