Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jiná ..

12. 02. 2007
3
9
1310
Autor
Ufounek

Už jsem ta jiná,

v hlavě sposuty nepozvaných hostů,

mám teď dosytosti.

 

Jsem ta druhá,

v nebi se ztrácím,

 

vzývám nepoznané,

mám kousek dopravosti.

 

Pohltil mě slov pramen,

poprosím po jemnosti,

 

tu potaženou medem ... 

                                      do slanosti ...


9 názorů

konec to korunoval :o) kdo zná ty chutě...?

avox
20. 04. 2007
Dát tip
nějak nevím... asi raději mlčet a přijít někdy ještě jednou

Dáša
20. 04. 2007
Dát tip
upřednostnila bych ---do pravosti--- jinak se mi líbí ...

pekný paradox na koniec, ale inak ma to neuchvátilo... už jsem ta jiná, jsem ta druhá, to za sebou nevyznelo najlepšie...

Ó
17. 02. 2007
Dát tip
...lámal jsem si hlavinku...posílám Ti pusinku...namazanou medem...byl jsem Tebou sveden...

Ufounek
14. 02. 2007
Dát tip
lámej si hlavinku ***

pété
14. 02. 2007
Dát tip
nepozvani hoste jsou perfektni, ale co znamena ta dopravost? jinak se mi to libi:-)

Ufounek
12. 02. 2007
Dát tip
děkuji ***moc

Jopol
12. 02. 2007
Dát tip
Ufounku... Ty máš opravdu svým způsobem extrémní způsob poetiky - a tak je u tebe nesmírně úzký (a sotva rozeznatelný) předěl mezi tím, kdy to "klapne", a kdy tvá slova vložená do veršů nějak nemohou najít cestu k sobě navzájem (a následně ani ke čtenáři...). Já musím přiznat, do tvých posledních básní jsem nějak dobře nedokázal vstoupit - a teď ti najednou zase (skoro) úplně rozmím! A přitom sám nevím, v čem je ten rozdíl! Je to prostě krásné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru