Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

STE ŠPINAVÝ!!

13. 02. 2007
1
62
1916

Jak to ted čtu znova nedává to smysl....to je u prdele...já tady nemám co machrovat...abych Vás tu okouzloval svym umem, jako všichni...skoro všichni...sorry

       Víte co? Kašlu na publicitu. Co znamená jedinec v tý zmeti lidský špinavosti. Stejne spatřujeme, že ten nejvěčí smysl je v tom, spárovat se a komunikovat s lidma. Ten kdo umí ,vytvoří si síť dálnic. Ten kdo má štestí, najde si uzounkou, krásnou silničku, na které nikdy nezabloudí.
Velikost lidí spočívá v přetvářce, alespon je tomu tak ve špinavý zmeti lidsta. To je moje hřište, já chci najít zalíbení, chci bejt špinavej. Lide se na mě budou koukat jako na boha. Král špinavců. Budu kráčet toutu cestou až zakopnu. Zakopnu a zabloudim. Nevstanu dokud nenajdu tu silničku, tu krásnou silničku, kde sny nepostrádaj smysl. Vim o tom a chci na zem, protože žiju pro své sny. Sem otrokem svých snů........jen doufám, že najdu ten sen, který mne vykoupí a naučí být člověkem. Člověk je nádherný, společnost je špinavá. Na to nezapomínejte...vi KOKOTI. STE ŠPINAVÝ...

62 názorů

Hele Tangente, víš sorry ale seš nákej podezřelej...mám pocit že te znám...a nevim o co ti de, jestli chces s necim pomoct tak mi to řekni na rovinu...

Tý brďo! Tak tohle je gól. Ale nemysli si, je to jen náhoda. Taky jsem napsala něco podobnýho, docela nedávno, jenže to sem nemůžu dát, protože nechci aby to četli ti, o kterých jsem to psala a to ani v případě, že by nevěděli, že jsem to já. Trosku mi to evokuje dílko co psala Sarlota.Alli, jmenuje se to: Podle nosa poznáš kosa. Jo, a myslim si, že to to nejlepší, co ti tu visí... Pusu, Savage.

a2a2a
14. 02. 2007
Dát tip
Milý Gusto, musím se přiznat, že kdybych neměl tu čest, tak bych si naběhl, ačkoliv některé větičky se z tvého záměru vymykají, např.: Velikost lidí spočívá v přetvářce, nebo já chci najít zalíbení, chci bejt špinavej. Lide se na mě budou koukat jako na boha. Král špinavců. Hold, hravý a přemýšlivý, a k tomu ještě provokatér. Ach to nepoučené mládí.

Narvah
13. 02. 2007
Dát tip
a touto kritikou sem ztratil tvář, jak jsem se dozvěděl. hahaha!

Narvah
13. 02. 2007
Dát tip
už nepij a di si lehnout

pozorovatel
13. 02. 2007
Dát tip
no já bych se zastřelil

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
ó jé, ty neoblíbená

Zuzulinka
13. 02. 2007
Dát tip
rdím se..kují...s Norskem si nelam hlavu, některý boje_ to je jako obracet větrný mlýny...Norsko si tipy s oblibou dává sám, takže jejich množství se nediv:-)

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
že

Hej Norsko já taky nepíšu urážlivý komentáře k tvejm výtvorum...tak si dej pohov...a to tvoje poslední...no dvě věty vo ničem a hned je z toho 25 typů...mě se zdá, že to ty co do sveho dílka daji mnohem víc práce, že je to proste uráží...nekdo se s nakou povídkou matlá hodinu a pak si to přečte 30 lidí. Potom Norsko napíše tři divný věty a přečte si to 130 lidí...hustý...dobrá diskriminace, za to ty nemuzes, ale stejne to nás to uráží...a Zuzulinko moc dík a tobě pusu dávám...

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
úlet

Zuzulinka
13. 02. 2007
Dát tip
šípku, nevíš kolik je v tom pravdy....největší síla je umět milovat púrávě tu špinavost:-) a sny si nenech vzít nikdy fandím Ti

Coze? :D

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
právě sem ti to chtěl navrhnout ale splnit ne

Hej kámo jestli to chces resit tak pod na icq...jestli ne tak cus

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
pokud ti ovšem paměť neslouží,zaroluj zpět, tvé dílo jsem sračkou nenazval

No ale myslim, že si je psal nevědoky...proste v době kdy si to psal tak sis nemyslel, že sou to sračky nebo si byl tak zoufalej, že si se navíc nezmoh...nevim...jo je tu plno sraček, ale nevědomejch a to je dost velkej rozdíl...

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
já jich tady měl ... :-) jako každý

Myslim že to nemumí každej kokot FRAJERE...pochybuju, že by se sem napsal nákou sračku...by sis s tim srazil imič...a to ty neudelas a proto nejsi svobodnej a zase dokolečka a jedemeeeeeeee...

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
TAKTO TO UMÍ KAŽDÝ KOKOT ale máš pravdu...každý, byť dílčí :-) úspěch je relativní

Kdo já? No rád se projevuju...to je všechno a myslim, že se mi to zase povedlo...máš s tim nákej problem?

Zbora
13. 02. 2007
Dát tip
Amerikan drým

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
sem mu řek svoje, chrouste mě nikdo srat dlouho nebude

Poem
13. 02. 2007
Dát tip
Ten kluk má vážně talent zaujmout, to se musí nechat:) Natasho, s tím populárním jménem s tebou souhlasím, ale chápu ho, je to mladej buřič, jeho styl se mi líbí i když s tim úplně nesouhlasim, ale co, jeho názor a má na něj právo, tak sakra trochu tolerance lidi...:) A nemyslím si, že nám dává lekce, jen prezentuje svůj názor... Nicol, dík za bod. Třeba se na tu záležitost se smyslem života díváme každej z jinýho úhlu pohledu... stejně tak vidí každý svobodu jinak. snaž se víc o to chápat ostatní, než o to aby ostatní pochopili tebe. promiň, nechci radit, nechci kázat, chci jen apelovat...

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
MĚ JSI NEPOBOUŘIL, byl jsem k tobě shovívavý a snažil se ti něco vysvětlit Je mi líto, že jsem sem lezl

Jo mi se mužem s koníčkem chytnot za packy...aspon já to tak cítim...

No Poeme de vo to, že sem nejspíš nezaujmul umem, ale všechny sem pobouřil a vo to mi šlo...a dsot lidí to čte a čim víc jich to přečte...tim víc pobouřenejch :D :D...no a trhám rekordíky, je to tu sotva hodinu a už to četlo skoro 70lidí...hustý

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
poeme, (poemo)... ach jo s tím čtením jsem myslel tady, jasné?

pravej Šípek s "i" ve jméně by asi hovadinu nenapsal zato já si ju občas s chutí dovolím... proč ne? a je nás tu víc... necítím se osamocena... ani umělecky si nepřipadám... tady je docela veselo, Gustíííku! :o))

Dobře Naty...svou roli us si sehrala...v poho...mě nevadí, že je to směšný...vim, že ty to nechápeš, ale me je to jedno...asi to nepochopíš...no a Norsko je mi 15 este neco sepíšu...pokud me tady vod sat nekdo neviloučí nebo neco tak :D...no a este Nicolko: Cauky a pusu si nezasloužíš...

Poem
13. 02. 2007
Dát tip
To si piš, Šípku, že to zaujmulo, proto jsem trošičku zmatenej z tvejch názorů, protože když si stojíš, za tím, že nikoho nechceš "okouzlovat svým umem" (jaxi sám napsal), tak by ti to mělo být vlastně úplně jedno... Hej Norsko! Když nikdo v životě nic nečet, neznamená, že jeho názor nestojí za povšimnutí. Spoustu chytrejch věcí, kerý si někde přečteme, pak sami používáme, tím do jisté míry kopírujeme autora, tak bacha na to...

Nicollette
13. 02. 2007
Dát tip
Poem: máš bod !! :))))) smysl života je a neni subjektivní :) záleží, jestli víš, o čem mluvim :) augustíne myslíš si že když tady budeš křičet a nadávat že to jako demonstruje tvoji svobodu? očividně tě něco sere a to je dost svazující, nikoli svobodné :) až budeš jako stromy - potom budeš (a zároveň nebudeš) svobodný.. :) zatím nashle... až pochopíš že kruh se dotýká, možná se "tam" potkáme...

Natasha_
13. 02. 2007
Dát tip
Uvědomuješ si vůbec, jak je Tvá perspektiva křivá? Vstupuješ sem pod cizím populárním jménem, abys nám uděloval jakési lekce o opravdovosti? To je směšné. Víc se tím zabývat nehodlám.

Hej Poeme díky...toho si vážim brácho...no a jen s tim životem, sem před branama a nevim kam mám jít tak uplne a jen me zajímá jestli to ti ostatní vědí...prypadne by mohli poradit...a svuj cíl mám splnenej...zaujmulo to :D :D

Fouraix
13. 02. 2007
Dát tip
ten šípek tímdle se docela zlepšil, co řvete?

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
ach bože, alternativo máš tu jedno dílo sám jsi něco čet? Nic ti sem už psát nebudu.

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
nic jiného přece nedělám a nebudu

Tak zaprví Natasho_: No víš to, ale vo tom mluvim...skoro všichni sem píšou proto aby slyšeli jak sou dobrý...proste slova chváli...já nemám potřebu sem dávat neco za co byste me obdivovali(a taky pochybuju, že na to mám...)...proste mě je jedno, kdyz stratim tvář...řeknete Šípkovi at sem napíše nákou hovadinu...neudelá to...je zaškatulkovanej...stejne jako vi...a mrzí mě, že když je nekdo jinej, většina se ho snaží skopnout...

Poem
13. 02. 2007
Dát tip
Co člověk, to názor... Mě se to líbí! Může to působit zmateně, ale zaujme to, donutí tě to přemýšlet. Konec tomu dodává emoce. Nechci si hrát na znalce, o umění vim kulový, ale myslim si,že by mělo prezentovat autorův názor a jeho emoce, zkušenosti, možná ponaučení. Jen bacha na "I" a "Y"! Tenhle kus je hodně o autorovi. Fakt se přetvařuješ, když tak čtu ten prolog... Držim palce v hledání "tvé krásné silničky". Hej, Norsko! Nech ho, ať si najde, kude cesta vede, nemusíš to každýmu řikat, když tě to nebaví.. A Nicol, "pro hlupáka každý hloupý", tak opatrně s těma "ubožákama", někdo by si to mohl analogicky přebrat;) a když už sem se tak rozepsal...smysl života je hodně subjektivní záležitost...

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
MILÍ KOLEGOVÉ CO KDYBYCHOM SPOLU ZALOŽILI KLUB ŠPINAVCÚ

ty ses ale rozjel, imitace šípková... :o) kdyby to bylo hovorově, tak to beru... hrubky mi vadí, šak víš... je tam - pro mne - pár pravdivých věcí... s jinejma zas nesouhlasím... smysl to dává... ocituju se: žádný bastard mě na kolena nedostane dokud tomu budu věřit amen.

Natasha_
13. 02. 2007
Dát tip
Když už parazituješ na cizím jméně, měl by ses adaptovat i na gramatická pravidla, která pro skutečného A_Š nepředstavují větší problém. Mimochodem, nic převratného jsi nám nesdělil.

Já mám jít do prdele? No tak...a proč? Nemužeš potřebovat kritiky na svou osobu, jako skoro všichni...chápu. Ale kdyz vo tom tak přemejšlim tak to tvoje běž do prdele beru...mě to nevadí, oč by to bylo krásnější...kdyby sme na sebe byli takto upřímní...škoda jen, že tak činíme pokud nás ovládají city...no máme co zlepšovat...a hlavně VI

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
běž do prdele, kokote

Ale ale...Nicollettko...řekni mi co je smyslem života...chci to vedet prosím...as smeju kdyz vidim reakce...ses opilej...ses vypatlanej...jak se všichni lekaj toho, že se nekdo dovede verejne tak schazovat...vzdyt přece nej. zákon společnosti toto naprosto kategoricky zamítá...a tak se snažme at je každý náš veřejný výstup ověnčen dokonalostí...v rámci možností samozřejmě...nejste svobodný...a je mi jedno, že tohle moje neliterární zhovadělý dílko odsuzujete...kdyby sme byli ve středověku tak uš hořim...proč se tak bojíte stratit tvář? Nejste svobodný a já se vám směju...

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
sem ti nikdy nic sprostýho nepsal (když ty ale moc odhaluješ své závislosti, to se nesmí)

Nicollette
13. 02. 2007
Dát tip
to nevím, nebudeš mi psát sprostý věci? :)

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
btw, nechceš náhodou ze mě sundat klatbu KDY JINDY KDYŽ NE TEĎ (máš mne ještě pořád v neo) NEBUDU TĚ ČÍST ...

leenai
13. 02. 2007
Dát tip
nevim, jestli zrovna Jen tak pro radost.. ale humáč výkřik to je :) my pícklata pro tebe máme pochopení

Nicollette
13. 02. 2007
Dát tip
asi sem tě nepochopila to se mi občas stává

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
prosím? ... e ? mne jen nebaví každému takovému vysvětlovat, kudy vede cesta (na to seš ty) ale tudy podle mě cesta nevede

Nicollette
13. 02. 2007
Dát tip
víš co říkal forrest gump? pro hloupého každý hloupý takže jestliže tady mládenec nazývá někoho špínou tak si to analogicky přeber

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
jen dohromady je to výkřik

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
nicol nechovej se jak ... každá jeho věta přece smysl má

Norsko
13. 02. 2007
Dát tip
VY (kokoti) tak z třetiny s tebou souhlasím ... neměl bys tolik pít

Nicollette
13. 02. 2007
Dát tip
vidím mnoho slov ale žádnou větu co by měla smysl :))))) další z ubožáčků co jsou zamotaný ve svý egoistický hlavičce člověk jako ty v životě nepozná co je smyslem života :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru