Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta nikam

24. 04. 2001
1
0
1897
Autor
Katrin

CESTA NIKAM Chtěla jsem lásku, ale nehledala trápení. Přes oči pásku, snad vedlo mě zlé znamení. Všechno už je nenávratně pryč, zbyly jen vzpomínky a slzy. Od Tvého srdce nenašla jsem klíč a moc mě to teď mrzí. Mrzí a bolí ještě víc, než můžu slovy říct. Jdu po cestě, co vede nikam. Po cestě, na kterou si těžko zvykám. Chci potkat lásku, ale nehledám jen trápení. Přes oči pásku, snad vede mě zlé znamení.
Ale jo...snad by to i prošlo :-). tipnu si.

roztomilé... :)

KissMag
19. 05. 2001
Dát tip
Katrin, pis dal, ale ja to cist nebudu, protoze nechci nalezt vysmech

Miroslawek
24. 04. 2001
Dát tip
láska-páska mne trochu rozesmálo ... i když významově Ti to do obrazu sedí ... vzpomněl jsem si na své růže-kůže nedávno Většinou najdeš co nehledáš

Vio
24. 04. 2001
Dát tip
Většinou nenajdeš, co hledáš...

Albireo
24. 04. 2001
Dát tip
Míwo, i růže/kůže může být skvělý rým. Vzpomínám, jak působivý byl v nádherné Wykrentově písni Láska (zpívala M. Rottrová): Zůstaň tu se mnou, dám ti růže a teplo svojí mladý kůže... A láska/páska je tady také nenásilné a logické spojení, takže nic proti němu.

Miroslawek
24. 04. 2001
Dát tip
Albi: neříkám, že nemůže, ba právě naopak

inventor
24. 04. 2001
Dát tip
Albi..., ta kůže je tam bílá :-)))

Albireo
24. 04. 2001
Dát tip
inventore, asi máš pravdu. Jo, člověk zapomíná.

Naso
24. 04. 2001
Dát tip
ako text pesničky to môže byť...

Carodej
24. 04. 2001
Dát tip
Je až s podivem, jakými všemi různorodými způsoby a slovy dokáží lidé sdělovat podobné pocity. Našla bys tu tisíce básní, vycházejících ze stejných pocitů...a přece jiných, otištěných do slov plných slz, zoufalství, nadějí, smutku potřísněného kapkami štěstí.......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru