Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jedna dívka...

14. 02. 2007
0
2
643
Autor
Idrill
...Byla jednou jedna dívka. Žila bez rodiny, bez přátel a bez lásky. Žila v dětském domově.

...Ve škole, ani v domově neměla žádné přátele. Byla tichá, stranila se lidí a vždy jste ji mohli najít samotnou, jak sedí v nejtemnějším koutě pokoje.

...Nikdo se o ni moc nestaral. Nikdo si jí nevšímal. Někteří lidé ani nevěděli, že žije v jejich blízkosti. Jak si jí lidé nevšímali, pomalu zapomínali, že vůbec žije.

...A tak se jednoho rána stalo, že dívka nešla do školy. Nebyla ani v dětském domově, ani nikde jinde. Prostě zmizela. Vypařila se jako duch. Přestala existovat. Ale vůbec nikdo si toho nevšiml...


2 názory

veľmi jednoduchý námet a pomerne slabé spracovanie, je mi ľúto.

Winter
14. 02. 2007
Dát tip
Co takhle víc jak pět řádků? A ten konec je dost předvídatelný. Možná rozepsat a vše završit jedním pořádným metafyzickým rozplinutím. To by pak bylo něco pro mě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru