Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uš sem nikdy nic nenapíšu LEENAI

15. 02. 2007
0
11
717

Prosim omluvte mé netrpělivé a přelétavé srdce...rozhodne to nepatří všem, snad jen té menšině, ale z tohohle servru je mi mýsty dost špatně...no kdyz mi tu nekteří z vás řikaj neco jako, že bych se mel za sebe stydet a bejt jima bych sem nemel nic psát, tak to sorry...nijak zvlášť mě to neranilo, ale potřebu setrvávat zde nadále nevidim...zamyslete se nad sebou někteří...vim hrál sem si možná na pana velikého, ale tohle je trochu moc...














                                              FUCK OFF a este jednou FUCK OFF

11 názorů

leenai
01. 04. 2007
Dát tip
jehehehé :) kdybys mi aspoň poslal avi, já na to přišla uplnou náhodou.. copak jsem ti neřekla, že z tebe ještě může něco být a že ráda budu číst, co píšeš, když se zamyslíš nad pravopisem? promiň, ale musim se smát.. strašně mi připomínáš kamaráda.. měl uplně stejné období.. a neřekla jsem, že se máš stydět, nebo že píšeš retardovaně. řekla jsem, že bych se JÁ, "se svou omezeností a tím, jak se bojím sem vložit kravinu (pokud není programová)", styděla. a s tím retardovaným dílem jsem ještě zdůraznila, že to nijak nevztahuju na tebe neblázni, kluku.. :)))

Norsko
16. 02. 2007
Dát tip
kde je jablkúm

Honzyk
16. 02. 2007
Dát tip
..Agustíííííííííííííne, mas to teda blby...))...

papouch
16. 02. 2007
Dát tip
co je to fuck off? (má to něco společného s Ivanem Sergejevičem Fuckovem? :-)

JiKo
16. 02. 2007
Dát tip
... ale jinak vypadá, že nejsi ochoten nést kůži na trh za své psaní...

JiKo
16. 02. 2007
Dát tip
mýsty tam máš chibi :-)

Sarrah
16. 02. 2007
Dát tip
mýsty?

Syd Barret
16. 02. 2007
Dát tip
alech: bóže, už nádherne píše, ozaj... Už to, že niekomu z tadeto ukradol meno ukazuje, že je to obyčajný píčus... By ma zaujímalo či tie veľdiela nie sú tiež kradnuté...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru