Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamyšlení nad Andronikem

16. 02. 2007
0
2
467
Autor
Cryoman

Ta němá dogmata šedé doby, spočinou na všem, co tebe matko zdobí!
Žal můj hluboký jak propast bezedná, kde smrt závoj halí a duše zůstává.
A krutá fakta roztříštěna budou, jehlou z ocele skrze nebe, pak zasáhnou i tebe.
V němém úžasu pak pohled tvůj spočine, když rozum káže o vině a nevině.
Slova jak řeka vylitá z koryta louky zaplavit dovede, natož můj žal ba slzy, mračna rozedme.
Do prašné cesty ted budu osud psát a poslední vteřina bude můj kat.
Mé myšlenky srší raději ke kamenu než člověku, tak hluboký a bezedný je kalich poznání.
Ať zkamení svět v němém úžasu, při pohledu na smrt opodál stojící.
Již nebe pláče a zem se v slzách topí, však zmrzlá voda nenapojí hada.
Snadno nám křivdy zkřivily hřbet....


2 názory

šikula... na mne je to téma takové moc vznešené... líbí se mi ale moc jedno místo: Mé myšlenky srší raději ke kamenu než člověku, tak hluboký a bezedný je kalich poznání...

ty verše se nějak ustrašeně tisknou k sobě... on Písmák někdy prapodivně nakládá s našimi slovy... ale takhle se to špatně čte... přimlouvám se za editaci :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru