Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Začátek a konec...

24. 04. 2001
2
0
1271
Autor
Margarettka

Jak začít... Jak se přebrodit tou řekou slz... Proč čekat na ráno... Když naděje utekla s večerním sluncem... Zavřít oči a překonat strach v sobě... Utíkat schovat se v náruč tvou... Poslouchat ptáky v korunách stromů... A dělat, že je vlastně vůbec neslyším... Koukat na hvězdy a zpívat si píseň... Tu co dávno již nechceš poslouchat... Vzpomínat a drásat si kuži na rukou... A myslet, že tím se snad dušička zahojí... Koukám teď na nebe... Je smutný a ponurý... Tak jako já... A až slunce vykoukne nad obzor... Pak možná bude mi lip... Jak zkončit... Snad osušit slzy...
hermit
24. 04. 2001
Dát tip
není to špatný, přijde mi to pravdivý a ona si pravdivost vždycky sama najde nějaký slova, jak by se vyjádřila... mám teď podobný pocity, ano POCITY... ;)))) ***-- (myslím, že tam máš ke konci chybku ve slově zkončit, ne? ;)

djPrs
24. 04. 2001
Dát tip
ty váhy - na opravu s nima !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru