Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ivča

19. 02. 2007
4
11
1597
Autor
fanfán

moje milá Iva
nejlíp ze všech líbá
k tomu má plus veliký
vaří dobrý knedlíky


11 názorů

Maška
01. 10. 2008
Dát tip
plné bruško, Ivu k zulíbání ,hezké ... veselé


vitsoft
24. 02. 2007
Dát tip
Než mě začneš líbat, Ivo, dones prosím ještě pivo.

j. nick
19. 02. 2007
Dát tip
avox má svatou pravdu, tulipáne, je mnohem jednodušší rejpat někomu do básničky, než stvořit vlastní dílo, každopádně pro tebe je to věc pozitivní, protože vidíš, jak tvoje blbůstky inspirujou k dalším blbůstkám:) tvoji myšlenku zmapovat kalendář sdílím, proto sem tak nešetrně vyzradil to, co mělo asi zůstat skryto, tak se nezlob:) (a to, že sám sem začal mapovat zrovna dneska, neber jako konkurenční boj nebo něco takovýho, jenom sem se k tomu díky tobě konečně dokopal:) ) a dávám si tě mezi oblíbený, takovýhle říkanky sou podle mýho Gustava, tak se snaž:))

avox
19. 02. 2007
Dát tip
Jen pokračuj, to víš, snazší je kecat do hotového díla, než něco vymyslet "jen tak"

fanfán
19. 02. 2007
Dát tip
...vaše básně...jsou lepší...moje...a na to jsem si dal kapitalistický závazek...skutečně mají jako jeden z postupných a dílčích cílů...dán do vínku záměr...zmapovat kalendář...ovšem za prozrazení tohoto tajemství.... budu...Jima Nika...strašit po nocích...a zřejmě mu časem rovněž uštědřím báseň...

Gunhead
19. 02. 2007
Dát tip
iva iva iva do ucha mi zívá jestli toho nenechá vyhodím ji z pelecha

j. nick
19. 02. 2007
Dát tip
moje milá Iva dá si čtyři piva guláš s pěti knedlíky pak má bříško veliký:)

avox
19. 02. 2007
Dát tip
Iva je dost živá, když napije se piva, různé choutky mívá... nejdřív vaří knedlíčky, pak rozdává hubičky?

j. nick
19. 02. 2007
Dát tip
ježiš, připomnělo mi to jednu historku s líbáním a knedlíkem a tak, takže se směju eště trochu víc než je normální:))))) hele, chystáš se takhle projet celej kalendář (teda aspoň ženskou půlku)?:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru