Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úspěšná rekvalifikace

20. 02. 2007
1
15
1429
Autor
fanfán

jsem převozník Fanfán
tancuju teď kankán
Jeník koupil sobě veslo
moje mužství rázem kleslo

mám teď sukni
křivé nožky
zbývá jenom
koupit vložky

 


15 názorů

nonamebeast
20. 02. 2007
Dát tip
buahaha--vždycky to jistí rekvalifikace, ponaučení z příběhu---

fanfán
20. 02. 2007
Dát tip
...ale vždyť to je v pohodě... v určitém stádiu šprýmování už asi jenon já poznám, že to nemyslím vážně...to mi daly do vínku sudičky...já se těším na tvoje "blbůstky"...ostatně rodinka se rozrůstá...akorát nevím jestli jsem podobně nezmátl a nepozlobil Xenia...

j. nick
20. 02. 2007
Dát tip
ale né, takhle to přece brát nemůžeš, dát veslo někomu jinýmu, můžem přece veslovat oba nezávisle na sobě a dokonce se můžeme navzájem inspirovat, pohádky povídá spousta lidí a taky to neni důvod, abys to nedělal.. P.S.: navíc nepíšu básně, ale přihlouplý říkanky:)) P.P.S.: a stejně už dneska vidim, že sem si vzal asi moc velký sousto, takže mi co nevidět dojde dech.. tak piš dál, kolego, blbůstek neni nikdy dost!

fanfán
20. 02. 2007
Dát tip
...copak Ty neznáš ...tu pohádku...možná "Tři zlaté vlasy Děda Vševěda"?..."dej jinému veslo do ruky....... " zatím co Ty buděš psát básně, já budu holkám... povídat pohádky...

j. nick
20. 02. 2007
Dát tip
hele fanfáne, co tim jako myslíš?? kdo má bejt ten jeník jako??? jak, že tě nebaví soutěžit? tohle přece neni soutěžení, naopak, tak neblbni a chop se vesla, převozníku, koukni se do kalendáře a uvidíš, že máš před sebou eště spoustu práce!!

avox
20. 02. 2007
Dát tip
Tak se kluci domluvte, víte že když se dva hádají, třetí se směje? CHA-CHA-CHAAAAAAAAAAAA

fanfán
20. 02. 2007
Dát tip
...vždyť jo...

fanfán
20. 02. 2007
Dát tip
...ty meruňko..nebo co vlastně seš...co tě zajímají takové intimnosti /to je podezřelé/...tady jde především o duševno...cožpak to z toho přímo nevyzařuje...?

fanfán
20. 02. 2007
Dát tip
...budu líbat Tvoje nožky...ale sundej si punčošky...

Cookie
20. 02. 2007
Dát tip
fanfáne všechny ženy nemají křivé nožky! Tomu mvěř! Nezlob! *

fanfán
20. 02. 2007
Dát tip
...soutěžit mě nebaví...to je konec zábavy...

avox
20. 02. 2007
Dát tip
Nepouštěj se otěží! Čas kvality prověří To je úkol pro Fanfána oslavovat vždycky zrána jiné jméno, ženskou tvář Fanfán býval něžný lhář... Jen prolistuj kalendář!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru