Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mozkomorův polibek

26. 02. 2007
0
3
311
Autor
Dracullia

Co čeká vězně v Azkabanském vězení?

Na mě a na každého znás v azkabanu ....ve smutku a panice, kde vaše city i emoce rozplývají se v prázdnotě. Mluvím o soudném dni jež se nenávratně blíží, ale nikdo po něm netouží. Srdce mé jen krvácí, když noc co noc za tou mříží prochází. Cítím jak moc ze mě šťastné vzpomínky odchází a křik a zoufalství, které s tímto přichází. Stane se to dnes, dnes já budu žíti jako nic..pouho pouhé nic. Doufat,že probudím svůj chtíč . Chtíč sebezáchovy jež zmizel nadobro při první noci, jež se mi zdál sen, že budu zachráněn! Iluze jsou pryč a plášť s démonem je čím dál blíž....... Natahují ke mě své ruce a já cítím jejich chtíč, ale já si přeji jedině ať už jsou pryč! Pozdě.... Otevírá démon ústa a saje lidskou duši, kterou chce tak získat.... Získal to co chtěl a já bez mocen tu sedím a zírám jen.....

3 názory

Dracullia
03. 03. 2007
Dát tip
Aleinad..noo nevím:D....kde by ji tam ten chlap vzal_?:D:D:D:D....žeby pašerák?:D

Aleinad
26. 02. 2007
Dát tip
co takhle nějakej Patron? šťastná vzpomínka? nebo na mozkomory pomáhá čokoláda :-)

Lucia6
26. 02. 2007
Dát tip
vcelku dobře popsane zoufalstvi.nejak tak si to i predstavuju,ale vzhledem k tomu,co to je nemůžu říst,že se mi to líbí:-) ale dobré. akorát nepíše se bezmocen dohromady? a pouhopouhé taky? nevím jistě ale ptám se...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru