Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

žárlivost

26. 02. 2007
6
8
1006
Autor
fanfán

déšť klepe na okno
neotvírám
bojím se o tvou průsvitnou halenku
chci Tě jen pro sebe
možná
že bych Tě mohl půjčit
  na chvilku
měsíčnímu svitu
i tomu však závidím
prší
déšť k Tobě nemůže


8 názorů

Fairiella
10. 03. 2007
Dát tip
to je moc hezký *

fanfán
28. 02. 2007
Dát tip
....já jsem vděčný za každé slůvko...ale v tomto případě nejde ani tak o slůvka....jde mi spíš o to...že v té první verzi, je fakt řečeno už příliš mnoho...vyhovuje mi to v podstatě upravené...pokud bych Tě už měl, asi bych tak nežárlil...člověk možná vždycky chce víc to co nemá...takže třeba žárlí víc taky proto, aby to náhodou nedostal někdo jiný...

mich
28. 02. 2007
Dát tip
tak máš ode mě tip, ale možná jsi to měl nechat spíš na té osobní úrovni, třeba já bych nikdy nevymazala ani písmenko jen kvůli tomu, že mi to někdo napíše:)

fanfán
28. 02. 2007
Dát tip
...no...když mě nechceš....tak to teda vymažu... bude to míň osobní, a bude to víc pravdivé..

mich
27. 02. 2007
Dát tip
hezká. až na ten poslední řádek. pro mě moc klišé. jestli jej dáš pryč, dostane pro mě báseň kouzlo a ty dostaneš můj typ; jestli řádek zůstane, zůstane báseň takovou, jakou ji chceš ty, sice bez mýho typu, ale.. tak si vyber. bez "ty a já" jedna z bezkonkurenčích..

avox
26. 02. 2007
Dát tip
tohle ano, moc */

j. nick
26. 02. 2007
Dát tip
no, panečku, hezký:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru