Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Západ slunce

27. 02. 2007
0
14
1071
Autor
Fantagiehro

                                Poslední paprsky na pláž září,

                                 jejich lesk hladí tě po tvé táři.

                                  Bělouš,co pádí větru vstříc,

                          ví,kam běží,však nechce mi to říct.

                   

                      Vím jen,že chce svůj volný život žít.

                     Tam někde v dáli,za písčitou dunou

                              je psáno mé tajemství,

                              že chci být jen s tebou.

 

                               Ruku v ruce s tebou

                                po horké pláži jít

                            a pak k tobě přitulená

                            pod hvězdami snít

                                                                                                                                                                                


14 názorů

Jezuita
01. 03. 2007
Dát tip
...špatný...to není to pravé slovo :-) Výrazově i mluvnicky nedokonalé, básnických prostředků nemaje.

Fantagiehro
28. 02. 2007
Dát tip
Tak dík za kritiky.Ale přece jenom by mě celkem zajímalo,co je na tom tak špatnýho..

Jezuita
27. 02. 2007
Dát tip
Zkus to napsat obyčejnejma větama, tak, jak se mluví ( slovosled, slovesné tvary a tak..).

Fairiella
27. 02. 2007
Dát tip
plk plk plk :-D

a Mozart ve třech letech hrál virtuózně na klavír a Picasso ve dvou maloval... kolik je takových, kolik je výborných, dobrých, průměrných, ne špatných...? a už jí tu neplkejme :o)

Fairiella
27. 02. 2007
Dát tip
mořský koník - no tak co vím, tak takovej Orten písal od šestnácti a ... no trochu jinak... ale jsou i jiní básníci než Ortenové, to je jasný, někdo potřebuje na rozjezd čas.. :)

já nepsala o tom jak píšu... ale o čtení ;o) ale dík

Fairiella
27. 02. 2007
Dát tip
mořský koník - jo, vidím, že píšeš pěkně, i když já jsem na takovej typ poezie tak trochu blbá :-D Ale něco se mi na tom, jak píšeš, líbí.

já trošičku... vyznám jako :o) a jdu se mrknout na tebe...

Fairiella
27. 02. 2007
Dát tip
mořský koník - tak to určitě ano... asi e v tom nevyznám

pokud ten někdo v 16 začíná a zkouší to, tak není... jsou tu starší autoři na stejné, někdy i horší úrovni... záleží na tom jestli se F. bude chtít vypracovat nebo jestli jí to bude stačit takhle... :o)

Fairiella
27. 02. 2007
Dát tip
mořský koník: počkej,v šestnácti, že to není hrůza? No... nevím...

v 16 není kategorie Bravo girl taková hrůza... ale polepši se... čti si hodně poezie napřed... :o)

Fairiella
27. 02. 2007
Dát tip
nějak mi to zapadá do kategorie Bravo Girl :-D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru