Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jedno jediné slovo

02. 03. 2007
0
2
596
Autor
SunLucy
Dešťové kapky bubnovali do okna, když seděla nad dopisem..
Dopisem určeným pro něj. Dopisem s omluvou. Nevěděla co má psát. Na papíře bylo napsáno jedno jediné slovo... Slovo jenž mluvilo za vše. Jedno, jediné slovo, které mu chtěla říct... 
V tom do ticha narušeném jen bubnováním dešťových kapek na okenní římsu se rozdrnčel zvonek. Nevěděla kdo to je.. Plouživým krokem šla otevřít. Otevřela dveře a tam stál on..... Zazněl výstřel. Všude bylo najednou plno krve. On překročil její tělo a došel ke stolu, na kterém ležel papír. Papír s jedním slovem. Když si ho přečetl zazněl druhý výstřel....
Nastalo ticho... Přestalo pršet... vysvitlo slunce. Sluneční paprsky dopadali skrz okenní sklo na stůl, na kterém ležel papír. Papír, na kterém stálo jedno jediné slovo... Promiň...

2 názory

SunLucy
10. 03. 2007
Dát tip
Díky moc :)

Alojs
02. 03. 2007
Dát tip
čekal jsem lepší pointu na tak krátký text - ale na druhou stranu - buďme rádi i za ni (na okamžik jsem zaváhal a čekal jsem i úplnou absenci pointy). Jak je text krátký, tak je v něm docela dost chyb - ať už slohových, tak estetických. Bacha na čárky a často se opakující slova. jinak držím palce v další tvorbě :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru