Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chodník se ...

04. 03. 2007
3
8
1205
Autor
Ufounek

Chodník se v zimě neudržuje,

                                                    v létě zanášen jest .......


8 názorů

Ufounek
09. 03. 2007
Dát tip
děkuji***

Jopol
09. 03. 2007
Dát tip
Ad "fanfán": tak tohle je přesně to, jak jsem psal, že ta Ufounkova miniatura otevírá tolik prostoru pro přemýšlení o věcech! - Ufounku, musím ti gratulovat, máš zjevně opravdu vnímavé a přemýšlivé čtenáře! Jestli je to haiku - nemohu posoudit, ale nějakou příbuznost bych tu viděl; já podstatu haiku vidím právě v tom, že se zdánlivě prostými slovy popíše, zachytí něco jakoby zcela obyčejného - ale ve skutečnosti je tu člověk vtažen do zcela jiných, tajuplných dimenzí žití...

fanfán
08. 03. 2007
Dát tip
...těžko je choditi po chodníku je-li člověk sám... a nebo opět jiný chodník , který nás nevede tam, kde jsme šťasní...taky může být chodník, který je zanášen...a to jsem si až do dneška nějak nevybavil... dík... naopak je-li chodník na podzim zanesen listím...nebo zanáší-li nás v naší fantazii někam, kde je nám dobře...nějak nám ani nepřijde ten pocit, že není udržován...a taktéž musím poděkovat...vlastně já si vždycky takto nějak představoval "haiku"...možná je, možná není, ale pro mne je to dobré...

Ó
05. 03. 2007
Dát tip
***

Ufounek
04. 03. 2007
Dát tip
tak to je fakt ***načasování je důležitý **

Jopol
04. 03. 2007
Dát tip
Ufounku! Tak teď ve mně opravdu zatrnulo: TOHLE smazat?!!! Nikdy!!! (Ještě že jsem přišel včas...)

Ufounek
04. 03. 2007
Dát tip
sem to chtěla před minutou smazat ***děkuji

Jopol
04. 03. 2007
Dát tip
Tak Ufounek se teď vydal na nové tvůrčí pole, dělá v miniaturách konkurenci Óčkovi... A to velice úspěšně... Já mám snad slabost pro miniatury, vždycky je fascinující, když někdo takovým málem dokáže vyjádřit tak mnohé; otevírá to tolik prostoru pro přemýšlení o věcech. Tak tohle se mi doopravdy líbí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru