Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak trochu na začátek

06. 03. 2007
1
1
431
Autor
Sabrina K.

S tímhle serverem dneska začínám. Sice jsem se tady už několikrát objevila a rozhodla se registrovat, nicméně potom se na mě začaly valit nové úkoly a věci, které jsem musela splnit. Teďka se už všechno zase uklidnilo a já už nějak mám zase o trochu více času. Sedím u počítače a uvažuju o tom, proč by nemohl někdo vymyslet klávesnici u které by nebyly žádné čudlíky. Mám ráda, když si můžu přečíst něco, o čem vím, že to napsala člověka. Že to  byla živoucí bytost, že to nebyl jenom někdo, kdo obšlehl nějakou knížku či článek, který už někdy někdo napsal. Potěší mě, když můžu koukat na lidské písmo. Každý píšeme jinak a mě se zdá celkem dobré, když můžu pozorovat různé kudrlinky a jiné okrasy písma. Mám to ráda a je mi upřímně líto, že nám dnešní svět nenabízí nic takového. A možná, že i nabízí, ale já to prostě nezaregistrovala. Prostě to není dostupné pro větší počet lidí, kteří nejsou ropnými magnáty a nevlastní zlaté kreditky. Nicméně chtěla jsem se představit. Neboť, jak mi říkávala maminka, když se snažíla mě vychovat. I kráva pozdraví, když vleze do chléva. Tak tedy dobrý den. Mé jméno a vzhled nejsou důležité. Důležité je to, že ráda píšu. Do každé věci, kterou jsem kdy napsala jsem vložila kus své duše, mám ráda, když lidi po přečtení nějaké té mojí flákoty vyjádří svůj názor. Mám ráda,  když mi řeknou, že to bylo dobré, vtipné nebo naopak zdlouhavé a o ničem. Nemám křehkou duši a nepíšu často nic ve stylu: Karel mě zase opustil, teď sedím sama doma a nudím se. Možná, když mám depku, ale momentálni stav mé duše je jemně melancholický. Takže budu psát optimistické věci. Možné, že zahýří i nějaké ty vtipy. Zatím se loučím a vrhám se na další důležité práce ohledně doladění mého vzdělání, abych byla schopna opět napsat něco, co by lidi nějakým způsobem oslovilo. Aby si řekli, že to taky tak mají.

S pozdravem a přáním hezkého dne Sabrina K.


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru