Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černý kocour

10. 03. 2007
0
0
569
Autor
SunLucy
Jde tmavou ulicí úplně sama. Nikde nikdo. Je pozdě v noci, ale ona stále jde dál... nahlas se směje a vykřikuje do ticha.. Když najednou pohyb. Znejistí a zastaví se. Člověk to rčitě nebyl. Možná pes nebo kočka. Ale co! řekne si a znova se zasměje. Otočí se a pokračuje v chůzi. Když ten pohyb uvidí znova. Mnohem blíž u ní. Zastaví se a rozhlíží se kolem sebe. Ticho. Nikde nic.... A pak to uvidí! Černý kocour - přeběhl jí přes cestu. Zasměje se. Ty si mě chtěla vystrašit?? ALe já na povšry nevěřím! vykřikne a rozběhne se za ním přes silnici. Když ucítí náraz a palčivou bolest, padá k zemi. Pak už nic... Probere se až když nad sebou uslyší hlasy. Hlas patřící její matce a cizí mužský hlas. To děvče je mrtvé. oznámí mužský hlas její plačící matce. ,,Ale já nejsme mrtvá!" Chce vstát a vykřiknout, ale nejde to. Bolí ji celé tělo, nemůže se ani pohnout. Jen poslouchá jak czí muž odvádí její matku pryč. Pak jako by se nic nestalo bolest ustane.. Může se normálně hýbat. Jakoby lehčeji než dřív. Chce se jí lítat radostí. Běží za svou matkou, ale ta ji nevidí. ,,mami? MAMI!" nic. neslyší ji... nasedá do policejního auta a to ji odváží pryč. Pak se otočí a vidí samu sebe ležící na zemi v krvavé louži... zahlédne pohyb.... kocour!

\"\"


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru