Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ve stěnách

12. 03. 2007
0
6
873
Autor
piwas

Ve stěnách


Ze zanícených ran ti vymývám prach
Kterým jsem zaházel  to, čím jsem se nikdy nechtěl stát,
nikdy jsem nechtěl lhát, tobě se smát, tobě se vysmívat !

Tak žádám odpust mi, odpust, odpust mi !
Nech rozhrnuté závěsy
a nenech lítost zhasnout lucernu
Nech stěnu plnou pohledů... ...nech jí být !!!
NESLYŠÍŠ!!!
Dál se do rytin oblékáš.

Hloubš a hloubš neznámí rytec vyrývá
koryta potoků do mandlí rozviklaných víček
jeho nástrojem jsou slova
ta nevyslovená, ta ve vodě semletá.
Kdo jsi?... ptáš se. On neříká nic.
Jsem to... ...já?!?






6 názorů

piwas
16. 03. 2007
Dát tip
no, koukám, že jak už to bývá u mých vejtvorů ani tendle nesklidil moc velkej úspěch:)právě mnoho motivů a zdánlivě nesmyslných slovních obratů, dává dohromady to co cítím. Nechci si víc pohrávat s kompozicí chci zachovat surovost v který jsem popisoval moje představy. zkuste vůni vnímat hmatem, zkuste hudbu vnímat chutí a pak napiš co přitom cítíš. Co víc říct. Jen těžko lze pochopit to co nemá smysl.

pepička15
15. 03. 2007
Dát tip
líbí se mi námět, ale zpracování je trochu slabší... v básni je moc motivů najednou a ačkoliv čtnář cítí, že je spojuje určitý leitmotiv, který bohužel nepřevažuje... stálo by za to více si pohrát s kompozicí a jednotlivé obrazy více provázat...

Norsko 1
12. 03. 2007
Dát tip
neznámí rytec (mne děsí)

Trošku neurvalé, ale za avízo to stojí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru