Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konečná

13. 03. 2007
3
11
2479
Autor
Mrtvy Pes
Táhlá širá krajina. Kam dohlédneš, žádný viditelný bod. Bez trávy. Bez stromů. S hrboly nerovnosti. Tma? Šero? Nevíš. Nebe není vidět. Měsíc nespatříš a červánky taky nikde nejsou. Pusto a prázdnota Tě objímá a dusí. Pocity bezmocnosti, prázdnoty, odevzdanosti, rozvrácenosti a věčnosti Ti plní mysl. Rozběhneš se. Běžíš co Ti síly stačí. Síly? Necítíš se vůbec unaven. Ani obvyklá tíha na hrudi se nedostavuje. Letíš jak vítr už nějakou dobu. Ale vše se tu zdá být nekonečné. I čas… A tobě dochází. To musí být Ona. Bájná zem tvých snů…
Říše mrtvých…

11 názorů

Děvka
30. 05. 2007
Dát tip
*** +libisemijakjetovychrlenejednimdechem+ ***

escapee
26. 03. 2007
Dát tip
Já, jakožto spoluklubačka Usmátého autora soudím, že ses hezky vypsal ze svých pocitů, že se ti určitě ulevilo, udělalo hezky na duši. A to je důležitý...

palino8
15. 03. 2007
Dát tip
tiež by som privítal rozčlenenie... mal som pri čítaní totiž pocit, že to má nejaký vnútorný rytmus, tak sa mi tá prozaická forma k tomu nehodí... Máš príliš ponuré sny... snáď len vo svojich dielach ;)

a ešte avi spoluklubáčke;)

ale áno, je to do jedného klubu, šup s ňou tam...a nechceš to aspoň troška rozčleniť? ja sa sem ale vrátim, len mi, prosím ťa, odpovedz...

fajo
14. 03. 2007
Dát tip
našťastie o Nej zatiaľ moc nesnívam..a čo je podstatné,predstavujem si JU úplne inak!!!:o)

chýba tu delenie textu, výrazne mi to tu chýba...možno je to aj na *, ale takto sa to nedá tak dobre vnímať... avi

Mrtvy Pes
13. 03. 2007
Dát tip
koukam ty budes asi velky spisovatel...budiz ti lehka zem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru