Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chaluha

29. 04. 2001
1
1
715
Autor
Polárník

Pavel Eisner Cestina poklepem a poslechem Nakl. Jaroslav Podrouzek Praha 1948 str.127

Krasne slovo, nejak tichomorske, hlubinne, pohadkove.

1 názor

vlaštovka
30. 04. 2001
Dát tip
Jůůůů... jsem si tlochu myslela, že tu na mě bude čekat, chaluženka... no to neva, aspoň vím, co dneska posnídám.... a tšeba i nalostou, ty blánišky... :o)

suva
30. 04. 2001
Dát tip
maloulinkatě oslizloučké...., ale jinak přímořsky slané :c)

Šílená
29. 04. 2001
Dát tip
nemůžu si pomoct...a vlastně ani nevím proč;o)...ale jak čtu chaluha tak mi to svrbí mezi prstíčkama:o))))))))

ochechule
29. 04. 2001
Dát tip
Šílené pometlo....ochochoch....to ti aši polostou už co nevidět blánišky...:)))ochochoch....žďabilníííí!!! Polálníku...moc důležitou věc si tady písmáčkům napsal...ochoch...taky mám plo chaluhy slabost.... a to ještě nenapsal ten pan PE. (šimpatičkej človíšek!!!!) že še žbíhaj všechny šliny, lozšižujou panenky...a jak uměj chaluženky tančit pod vodou....no plostě žjoooooooooooova!!! LIDI...PAPEJTE CHALUHY - JE TO ZDLAVÍ A KDO VÍ...MOŽNÁ I BLÁNIŠKY MEZI PLSTÍČKAMA VÁM NALOSTOU:))))!!!

Wiki
29. 04. 2001
Dát tip
A kde se dají chlachaluhy sehnat ????

Astalavista
29. 04. 2001
Dát tip
Wiki: v NASA

Merleyn
29. 04. 2001
Dát tip
Ale nééé, pllsk. Chaluhy pšece pšináší ta bezvadná ochechulka a eště pši tom zkontloluje lůst blánišek! To je pšece jasný. A pšináší je z ochechulích míst. Ulčitě ne z NASA ani z Nasa, ten píše básnišky a chlachaluhy nevylábí. Plllsk. Ale je to doba, než nalostou.... pllsk.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru