Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kreace

19. 03. 2007
1
12
1161
Autor
fanyz

Začněme  od prvopočátku,  tedy od  vzniku Světa. Vzděláváním  a logickými úvahami  (nepopírám, že byly ovlivněny mým  okolím) jsem dospěl  ke konečnému názoru,  že Svět se nevyvinul, ale byl stvořen.

Termodynamické zákony

-Svět pracuje  podle určitých zákonitostí. Ty  hlavní z nich vědci  nazývají  termodynamickými  zákony.  Jsou tři. Jejich pravdivost  byla  dokázána  ve  všech  vědeckých  odvětvích, a vycházejí z nich všechny existující zákony a rovnice.

1

-První je zákon zachování hmoty  a energie. Říká, že veškerá energie a  hmota je věčná.  Nemůže zaniknout ani  vzniknout. Může pouze  měnit svou formu. To  jest například: elektrická energie se přemění v teplo  plotny vařiče, nebo vodík v termojaderné reakci se přemění na  helium a podobně. V Bibli je tento zákon pochopitelně také uveden, s tím, že zároveň sděluje určité  poselství. Totiž poselství  stvoření a jedinečností Stvořitele: "Poznal jsem, že  vše co činí Bůh, zůstává na věky;  nic tomu nelze přidat  ani z toho ubrat.  A Bůh to učinil, aby lidé žili v bázni před ním." Kazatel 3:14.

2

-Druhý  termodynamický zákon  pak jednoznačně  popírá teorii evoluce: Veškerá  hmota a energie v  uzavřené soustavě spěje k entropii. Což přeloženo do jednoduché řeči znamená, že vše co je ponecháno napospas svému osudu a není tomu zevně dodávána nějaká  energie se postupem času  ničí, rozpadá - tíhne k chaosu. Nemůže se tedy stát, že by se nějaká hmota pohozená do prostoru, bez přísunu  vnější energie a také informace o tom, jak má být uspořádána,  mohla sama od sebe uspořádat. Demonstruji to na  jednoduchém příkladě: Vezmeme-li součástky, ze kterých se skládá počítač  a vhodíme je do bedny, můžeme je tam nechat libovolně dlouho, stejně se z nich nepostaví  fungující počítač.  Jediný vliv,  jaký by  čas na tuto uzavřenou soustavu  měl, by bylo  postupné stárnutí součástí a jejich rozpad či pozbytí původní funkce. Mohli bychom tuto bednu vzít a začít s ní třást  a součásti v ní míchat. To by se dalo  považovat za přísun energie.  V tomto případě kinetické. Mohli bychom také tuto  bednu zahřívat, či do ní svítit baterkou. Stejně by to  však nemělo žádný pozitivní vliv na uspořádání součástek uvnitř. Nezbylo by nám, než součásti cíleně  uspořádat a  umístit. Jedině  tak by  mohl vzniknout fungující počítač. Já tedy věřím, že člověk a stejně tak vše kolem  něj byl  stvořen  a  uspořádán Bohem,  jakožto vnější energie a informace. V  Bibli je entropie nazvána prokletím: Veškeré stvoření  upadlo v prokletí  a smrt, 2.  TZ popisuje prokletí.

3

-Třetí je zákon o omezení  hustoty toku energie. Znamená, že každá přeměna energie nebo hmoty probíhá rychlostí, která je omezená.

 

Člověk

Vývoj člověka

-nejčasnější hominid je ramapythecus,  šimpanz k šimpanzi má dál než Ramapythecus k paleoopici Dryopythecovi, údajnému to předchůdci Ramapytheca. Z Ramapytheca máme jenom několik zubů a úlomek čelisti.

-podobně Ausrtalopythecus  má stejnou stavbu  zubů jako dnes žijící babůn Theropythecus galada. Na odlišnosti jeho stavby zubů od člověka si však zakládá evoluční teorie.

-našla se část lebeční kosti, 18m od ní lidská stehení kost. Takto vzniklý Pytecantropus erectus byl podvod, jeho nálezce se k tomu přiznal. Stejně ho najdete v učebnicích.

-potom pár  nadšenců našlo ještě 147  zubů, fargmenty lebek, úlomky kostí nohou a rukou; vznikl člověk Pekingský

-další mezičlánek vymyslel Henry Fairfield na základě jednoho prasečího zubu

-neandrtálec je  jenom jediec postižeý  revmatizmem, měl nedostatek vitaminu  D a proto  trpěl měknutím kostí  a jejich deformací. Spousty  dnešních revmatiků by  prošlo za neandrtálce.

-V  roce  1990  byly  ve  Francii  objeveny kamenné pracovní nástroje  staré  asi  2   miliony  let.  To  evolucí  trochu zatřáslo, protože dosud se  populace člověka odhadovala nejdéle na půl milinou let. Asi se někdo spletl.

Embrya

-rekapitulační zákon v embryonálním  stavu má tolik vyjímek, že nemůže být považován za zákon

-embryolog Berg  tvrdí, že embryo  není rekapitulace stádií, kterými by  živočich již prošel, nýbrž  předpověď stádií, ke kterým spěje. V prvním stadiu  savčího embrya je jeho čelist podobně krátká, jako čelist embrya lidského. Podle rekapitulační teorie by muselo naopak člověčí embryo mít dlouhou čelist jako je  to obvyklé u savců. Nebo  také embryo ptáků má mozek  mnohem  bližší  mozku   v  embryu  savce  než  embryu obojživelníka.  Je  vidět,  že  si  samotní evolucioništičtí embryologové  odporují  a  převracejí  svoje  vlastní teorie naruby.

-Zárodky se musí lišit, stejně jako se liší dospělí jedinci.

-Žádné lidské embryo nevrtí ocasem, ani nedýchá žábrami.

-Podobnost je jen vizuání, vnitřní stavba je vždy jiná.

-To  by  přece  museli  ze  dvou  embryí, pokud jsou stejná, vzniknout  stejní živočichové,  i když  pocházejí z  různých druhů.

Stárnutí

-proč vlastně stárneme? Podle vědeckých výzkumů stárneme buď hromaděním malých nehod v životě. Což je dost nepravděpodobné, protože  by potom neopotřebovávaný  organismus nikdy nezemřel. A nebo proto, že  máme stárnutí naprogramováno v genech.  To je  i ověřeno  pokusy. Například  embryo, pokud je pěstováno v kultuře, je schopno se dělit asi jenom padesátkrát a pak zahyne bez ohledu  na to, kolik živných látek bylo v prostředí obsaženo. Kdo potom  do genů to stárnutí naprogramoval?

-podobný problém  jako se stárnutím,  máme s dělením  buněk. Proč se buňky ve stáří dělí mnohem pomaleji než v mládí, nebo se dokonce dělit přestanou? Kdo to tak určil?

Genetika

Vývoj buňky

-pravděpodobnost náhodné stavby aminokyseliny je malá, polypeptidu žádná, jaká je  potom pravděpodobnost náhodné stavby životanosné bílkoviny

-enzymy se tvoří reprodukcí, jak se vytvořil první?

-jak  vznikly z  komplexních molekul  primární polévky první buňky? Kdyby se čirou náhodou spojily aminokyseliny k vytvoření bílkovin ve vzduchu nebo na povrchu oceánu, ultrafialové paprsky  by je opět  rozložily. Měly-li by  prvotní buňky vznikat v  hlubinách pod vodou, byly  by pro změnu rozloženy kondenzací s vodou.

-umělé aminokyseliny jsou nezpůsobilé ke kondenzaci, nemůžou tedy vzniknout bílkoviny

-uměle  se    vytvořit   pouze  macerát  (přesně  polovina pravotočivých  a polovina  levotočivých aminokyselin), pokud je v levotočivých kyselinách jedna pravotočivá, nemůže dojít ke kondenzaci, nelze uměle  - neorganicky oddělit levotočivé aminokyseliny od pravotočivých.

-DNA obsahuje všechny informace o stavbě organismu

-kdo vymyslel  složitou DNA, a kdo  stanovil kódování, jakým pracuje

-kdo vymyslel, jak DNA porozumět... buňka tomu musí rozumět, aby to mohla přeložit

"Bůh nás utkal v těle matky." Žalm 139

Pohlavnost

-když spermie a vajíčko  splynou začne metamorfóza která jde mimo veškeré  lidské chápání. Obě buňky  zaniknou a spojí se v jednu novou.  Spermie i vajíčko se  musejí vzdát své existenční podstaty, aby mohly  pokračovat v nové plnější formě. Pak také existují organismy, které  se množí pouze a jen dělením. Tyto organismy jsou podle evoliucionistů jediní předchůdci organismů dvoupohlavních. Kde a proč vlastně tato dualita vznikla?

muž daleko snáze napodobí ženu

u ženy: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

u muže: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXY

-žena jedla a nic se nestalo

-jedl muž a na vše padlo prokletí

-žena má o pět let větší životnost než muž

-při samooplodnění  by Ježíš musel být  ženou, protože Marie neměla ypsilonový pár

-Buňky se  množí dělením, a rozdělením  jedné buňky vzniknou dvě naprosto  totožné buňky s  totožnou DNA. Jak  geny vědí, kdy se mají rozzipovat a zazipovat, aby z nich vznikly různé buňky, z  kterých se pak  poskládají různé části  těla, když vznikají z jedné jediné buňky?

-existují dva druhy buněk.  Prokaryontní a eukaryontní. Prokaryontní buňka obsahuje jen  buněčnou membránu, několik tisíc ribozómů,  a DNA. Jsou tedy  mnohem prostší, než složité buňky  eukaryontní. Nikdo  neví proč  existují jen  tyto dva druhy specifických buněk a žádné mezistupně.

-Jak vznikla pohlavnost v  přírodě? Jak se vlastně organismy rozdělily ve dví? Nezní vám to jako nesmysl?

Viry

-kde se vzaly viry? Virus se skládá z jádra obsahujícího buď RNA nebo DNA, a z bílkovinného  obalu. I když virus může bez buňky přežít, nemůže se bez ní rozmnožovat.

-viry  jsou  vůbec  nejzvláštnější  organismy.  Rozdíly mezi jednotlivýmí viry jsou tak veliké, že je nepravděpodobné, že se vyvinuly jeden z druhého.  Viry jsou schopné napadat vždy jen jeden typ buňky. Organismy, které daný typ buněk neobsahují, jsou proti viru imunní.

Stáří hornin

Metody měření stáří hornin

měření stáří hornin:

uran

thorium

draslík

Znát musíme:

1

-jak rychle se radioaktivní  prvek rozpadá, je rychlost rozpadu stálá? není... poločas rozpadu plutonia můžeme ovlivnit proudem neutronů z milionů let na několik nanosekund

2

-známe původní  poměr prvků? vědci  nebyli při zrodu  hornin nemůžou jej tedy znát

3

-rozpadající se a rozpadnutá  složka nesměla být odstraněna, rozpad hornin zvětráváním a podobně není brán v potaz

Helium

-vedlejší produkt  rozpadu uranu je  helium. Je ho  tu jenom pro maximální stáří Země 12 000 let

-C14: dusík  se po nárazu kosmického  záření změní na uhlík, poměr uhlíku 14 a neradioaktivního uhlíku 12 je ve všech žijících, potravu příjmajících  organismech stejný. Když organismus odumře,  přestane potravu přijímat,  a těžký radioaktivní  uhlík se  začne rozpadat.  Můžeme potom  spočítat dle rozdílu zbývajícího  C14 a C14  v žijících organismech  dobu úmrtí organismu.

-tato  metoda  předpokládá,  že  množtví  uhlíku  14  bylo v atmosféře a tím i v žijících organismech vždy stejné, my ale víme, že  se mění, protože  se mění i  množství dopadajícího kosmického  záření.  Dopadající  kosmické  záření  je  přeci ovlivněno  ochranými vrstvami  Země. První  vnější vrstva je magnetické pole.

-Gauss  naměřil  roku  1835,  že  na  metr čtvereční připadá 85,6 * 1021 Ampéru.

-Po 150ti letech, je to jen 80,1 * 1021 Ampéru

-k  tomu  ještě  malá  poznámka:  Proč  dochází k překlopení zemského  magnetického  pole?  Stabilní  magnetické  pole je celkem obvyklé,  jaký ale má důvod  Země se stabilním magnetickým polem k  tomu, aby čas od času  zcela náhodně změnila jeho orientaci?

-všechny tyto  metody předpokládají, že  se po miliardy  let podmínky  nezměnily, je  však  zřejmé,  že se  podmínky mění mnohem častěji

-nesmyslnosti těchto metod jsou  jen potvrzeny tím, že poločas rozpadu radioaktivních jader neumíme předpovědět

Zkameněliny

-zkamenělina může vzniknout jedině náhlou katastrofou, zasypáním. To  jen potvrzuje potopu  světa. Která je  mimochodem zachycena  nezávisle  ve  většině  historických mytologiích. Podrobně popisuji v odstavci Mytologie.

-geologové  se odvolávají  na paleontologii,  říkají, že  ta hornina je tak stará, protože se v ní nachází živočich, který žil v té a té  době. Stejně tak se paleontologové odvolávají na  geology, když tvrdí,  že ten který  živočich je tak starý, protože se nachází v té a té hornině.

-uhelnatění se dá v laboratoři provést za několik minut, není k tomu potřeba miliardy let

-radiohalová metoda potvrzuje, že  uhlí je staré jen několik tisíc let

-je to veřejné tajemství, ale zkameněliny, uhlí i ropa mohou být připraveny laboratorně během  několika hodin.

Samovývoj

Co z čeho

-Člověk pochází ze zvířat,  mnohobuněčné organismy - zvířata z jednobuněčných a ti z neživé polévky atomů a molekul?

-Neživý materiál za pár miliard  let ožil, začal dýchat, vidět, slyšet, plavat, běhat,  létat, myslet, mluvit a budovat lepší svět?

-Odporuje mu sestupná devoluce v současné přírodě.

-Proč se všechny organismy nevyvinuly v něco dokonalého? Nebo proč jsme nezůstali žížalami?

-Proč není možné mezidruhové křížení?

-V prahorních horninách je chemicky vázáno obrovské množství kyslíku. Směšné na této skutečnosti  je, že tato skaliska se údajně formovala  v době, kdy  ještě nebyla žádná  kyslíková atmosféra.

Podobnost <> příbuznost

-Dva lidé  se mohou podobat a  vůbec nebýt příbuzní, zatímco dvojčata  bývají často  nepodobná. Oko  chobotnice a člověka jsou si také velmi  podobné, nejsou ale geneticky spřízněné. Vačnatci a savci jsou si podobní a přesto nejsou příbuzní.

Za  těmito shodami  vidím jedinou  příčinu, jednoho  tvůrce! I u uměleckých děl přeci  podle některých znaků poznáme, kdo je  autorem. V  Bibli je  genetická příbuznost  mezi různými organismy vyvrácena hned na  první straně Bible. "Vydej země rozmanité druhy živočichů, dobytek,  plazy a rozmanité druhy zemské zvěře." Gn 1:24

Mutace

-mutace nikdy není vzestupná, mutací se vždy jen degeneruje, základní metoda vývoje druhů v evoluci je nesmyslná

-Prý ozáření, pokud má  dostatečně malou intenzitu, může být pozitivní, protože  buňka je schopná samoopravy.  To je dost nadsazené, jelikož  buňka se nikdy nemůže  opravit do plusu, může se opravit do původní  podoby, tedy do nuly, spíše však do mínusu, to znamená degenerovat.

Vývoj končetin

-jak  se vyvinula  křídla? Určitě  je výhodné  mít v přírodě křídla, ale jakou výhodu  mají pro živočicha výčnělky, které musely být jejich předchůdci.

-Takový problém ale máme u  většiny orgánů a končetin, které organismy vlastní.

-Je  spousta orgánů,  které byly  v minulosti  považovány za zbytečné jako slepé střevo nebo mandle. Nikdo neobjevil žádné orgány,  které by se teprve  vyvíjely. Že by se  už vývoj zastavil? Dnes vědci ví, že v těle není ani jediná bezfunkční zdravá buňka, ať jsou to zuby moudrosti, ušní svaly, prsní bradavky mužů nebo jakýkoliv jiný orgán.

Rozmanitost

-Jaktože existuje  v jedné lokalitě  tolik rozličných druhů? Evoluce by logicky musela vést k uniformitě.

-proč nejsou listy černé, byla  by tak přeci fotosyntéza nejúčinnější. Proč neexistuje pigment, který by absorboval zelené světlo, když existují pigmenty absorbující velmi podobné žluté a modrozelené světlo?

-proč vůbec různé rostliny  mají rozličné barvy? Pro evoluci nejsou ty které barvy vůbec potřebné. Zralá rajčata, mrkve a některé jiné plody jsou  obarveny organelami podobnými chloroplastům.  Nikdo neví,  k čemu  tyto takzvyné  chromoplasty slouží. Mohly  by třeba lákat opylující  hmyz. Oranžová část mrkve ale přeci roste pod zemí.

-vysvětluji si tyto záhady  jako Stvořitelův rozmar a zálibu v rozmanitosti. Barví rostliny prostě proto, aby byly hezké.

-proč existuje  například obyčejná růže?  Je to pro  evoluci nepotřebný a nepřínosný prvek. Je  to jen tajemná kráska pro potěchu člověčí i Boží.

-jednoduchá  záhada je  v tom,  proč v  přírodě existují dva nadbytečné leptony. To jsou  částice podobné elektronům, ale těžší. Říká se  jim mí a tau mezony.  Pro evoluci jsou takto nepotřebné částice naprostou záhadou.

-Proč existují škůdci i živočichové užiteční?

 

Citáty

-80% přírodovědců nejsou  materialisté. Většina nositelů Nobelovy ceny věří v Boha.

-kdyby byla doopravdy věda proti  náboženství, tak by i největší vědci museli být největšími odpůrci víry.

-většina ateistických vědců se stalo ateisty z osobních, nikoli vědeckých důvodů. A to dokonce většinou ještě před tím, než dosáhli svého vzdělání.

-představitelé věřících vědců:

Einstein:

     "Přírodní vědy bez náboženství jsou ochrnuté a víra bez vědy je slepá."

Planck:

     "Přírodovědec se snaží  přiblížit Božské dokonalé uspořádanosti. Nikdy se mu to nepodaří."

     "Pro víru je Bůh na prvním místě. Pro vědu je naopak na konci, je vrcholem všeho."

     "Věda a náboženství si  neodporují, ale navzájem se doplňují a podmiňují."

Newton:

     "Nádherný pořádek  a soulad vesmíru  mohl vzniknout jen podle plánu  vševědoucí bytosti. To  je můj nejvyšší  poznatek."

Braun:

     "Bez víry by nebylo  jediného velkého objevu v dějinách lidstava."

Heisenberg:

     "Platnost přírodovědecky ověřených daností nemůžeme rozumným způsobem uvést do rozporu s náboženským smýšlením."

     "Etické požadavky které mají původ v náboženství, neoslabí žádná vědecká teorie."

Renault: (biolog)

     "Nevěřím, že je Bůh, já vím, že je Bůh."

Leibniz:

     "Kdyby Pythagorova věta zavazovala  k nějaké mravní povinnosti,  byly  by  i  takové  věty  v matematice falšovány a vysmívány."

-slavných nevědců:

Gagarin (k patriarchovi):

     "Otče, prosím, dejte mi požehnání."

     "Čím více jsem se přibližoval do vesmíru, tím více jsem cítil přítomnost Boha."

Výrok "Dostal  jsem se až  k nebeským branám,  ale Boha jsem nespatřil." jistě není Gagarinův.

Keith:

     "Evoluce  je  nedokázaná  a  nedokazetelná,  věříme  jí proto, že jediná druhá možnost  je stvoření, a to je nemysitelné."

Filosofie

Náhoda

-Vědci  zastávající evolucionistickou  teorii (postupem času se jejich počet snižuje, a není  to jen proto, že by vymírali) si vykonstruovali zástupce Stvořitele, jev zvaný náhoda. Tvrdí, že  svět se ve skutečnosti  uspořádal náhodou. Samozřejmě, že je  možné, že do sebe při  třesení bednou dvě součástky zapadnou.  Dokonce je možné,  že to budou  ty správné součástky, které k sobě patří, je však již nemožné, že by do sebe v  jeden okamžik zapadly všechny  součástky a vytvořily tak  fungující stroj.  Použiji zde  známý příměr  dostatečně ilustrující  tuto nesmyslnost.  Naříklad pravděpodobnost, že by se na čtyřech řádcích náhodně uspořádala písmena do smysluplné formy je jedna  ku počtu všech předpokládaných elektronů  ve vesmíru  umocněném na  druhou. Nebo  také jedna  ku dvěstě faktoriál. Oproti složitosti  žívých organismů a tedy i člověka je  náhodně uspořádaný čtyřřádkový  text pravděpodobným jevem. Zmínění vědci si dělají prostor pro tuto náhodu prodloužením času k tomu potřebným. Takže na vývoj člověka  potřebují miliardy  let  a  miliardy dokonalých  po sobě jdoucích náhod, které vedou až ke dnešní složité podobě člověka. S  takovou teorií, vyhýbající  se existenci Stvořitele za každou cenu a  připouštějící nesmysl v zájmu uspokojivého vysvětlení, já odmítám souhlasit!

Totalita

Darwinova teorie ovlivnila všechny totalitní směry

-Hittler: zničit vše nedokonalé a slabé (kdo rozhoduje o dokonalosti?), je  to pouze likvidace  nepohodných politických nepřátel...

-Marx: "všechna  náboženství jsou nepravdivá,  člověk je pán sám sobě"

-evolucionisté a na evoluci  založené totalitní směry, vkládají naději v druh a lidské masy namísto člověka jakožto jedince. Ve skutečnosti lidská subjektivní podstata a jedinečnost prokazují pravý opak.

-Důvod, proč víra v mladou  Zemi a vesmír zní tak radikálně, nevězí  v tom,  že by  geologickou a  kulturní historii této planety nebylo možno vysvětlit v  rámci tisíců let, ale proto, že vzdělávací systém  a sdělovací prostředky úspěšně indoktrinovaly své občany v  pojmech milionů nebo miliard let. Zkrátka, věřit jinak než v  miliardy let je totéž jako věřit v plochou Zemi.

Mozek

-Podle  evoluční vědy  měl prý  člověk v  nižších vývojových stupních  menší mozkovnu  a tím  nižší inteligenci. Největší geniové  by tak  měli  být  podle mozkové  kapacity mentálně zaostalí.   Stále   více    dnešní   archeologové   odhalují inteligenci a důmyslnost našich  předků například v egyptské kultuře. Ve skutečnosti nepozorujeme v historii, žádný vývoj inteligence, spíše vývoj vědomostí - poznání.

-Říká se, že člověk využívá pouze 5% mozku (nejdřive to bylo 20, pak  10%, za chvíli asi  nebudem používatt mozek vůbec). Proč  má tedy  mozek  tolik  zbytečné -  nevyužité kapacity? Podle  evoluce  by  mozek  musel  být  používán na maximum a nadále se svou kapacitou zvětšovat.

-Proč není  inteligence dědičná? Spíše by  měla narůstat. To je však ve skutečnosti výjmečné.

děti jsou na vyšším vývojovém stupni než jejich rodiče, proč by tedy měly být kárány svými omezenými a senilními předky

Víra osvobozuje

ač Bible není vědecká  kniha, nikdy neodporuje opravdové vědě.

víra v Boha není intelektuální sebevraždou, ale prohlédnutí

-vědecké   poznání  dělá   víru  v   Boha  pravděpodobnější, přijatelnější, všestranější a hlubší.

-objevy  z různých  vědeckých disciplín  způsobily, že  jsme dnes jako nikdy předtím  přesvědčeni o velikosti přesnosti a neomezenosti Boha

-Proč existují  jevy mimosmyslového vnímání?  Myslíte si, že je to všechno výmysl?

-Jaktože uvěřením v Krista se skokem mění charakter člověka?

-Myslíte si, že lidské dějiny někam míří? Kam a proč?

-Uvěřit je  obrovská úleva. Když  jsem uvěřil, přestal  jsem přemýšlet jestli stvoření bylo. Začal jsem přemýšlet, jak se stvoření dělo.

-"Neposlouchají-li Mojžíše a  Proroky, nedají se přesvědčit, ani kdyby někdo vstal z mrtvých."Lukáš 16:31

Chyby

-církev byla a většinou i podnes je nebiblická

Kdo hledá najde

-člověk vždycky najde to  co hledá, hledá-li důkaz existence mimozemšťanů či Yettiho, najde jej, i kdyby měl dokázat vodníka. Podobně praví staré přísloví:  "Kdo chce psa bíti, hůl si vždycky najde."  A tak vědci pokud zjistí,  že jim nějaká teorie pokulhává, některé její aspekty zanedbají, či přízpůsobí.  Vznikají tak  neúplné a  vědecky nepřesné  teorie. Na těch pak stavějí teorie  další. Jednoduchý příklad je "standardní model fyziky částic" (ten popisuje vztah mezi elementárními částicemi  a dvěma ze čtyř  základních sil přírody), který má více než 20 libovolně přizpůsobitelných parametrů.

Evoluci ani kreaci nelze dokázat

-Není možno vědecky dokázat, že Bůh je, ale ani ten nejlepší vědec není schopen pomocí přírodních zákonů prokázat neexistenci Boha.

-vědci rádi nadšeně přijímají přicházející revoluční teorie. Místo aby starší teorii  zahrnuli do novější, podléhají módě a novou teorii spolknou i  s naviákem. Takto relativita nahradila Newtonovu  teorii a evoluce stvoření.  Podobně se vyjádřil materialistický  vědec Kuhn. Článek  "Filosofie vědy" s jeho řečí vyšel v časopise "The Economist"

-každý jednotlivý  krok v evoluci je  možný, ale celý postup je hovadina

-v  cizí řeči  také můžete  rozumět jednotlivým  slovům, ale celá věta vám nemusí dávat smysl

-2 + 2 není 10, ale {[(2 + 2) - 1] * 5 + 15} / 3 - 6 = 10

 

                                  Dohady, domněnky       X

                                                 X

    Pozorovaná skutečnost         X       Domnělý průběh

                        O         O

                                            O

              O

                                  Skutečný průběh

    O                             (degenerace, rozpad)

└───────────────────────────────────────────────────────────

 

-Evoluční teorii  nelze potvrdit, ani vyvrátit.  Není to vědecké  poznání,  ale  pověra  a  ideologie,  u nás donedávna státní.

 

Pořádek

-ve Vesmíru  se projevuje úžasná  inteligence, která je  pro člověka až nepochopitelná a  neobsažitelná. Jak říká Einstein.

-Jaktože   i  ten   nejprimitivnější  člověk     schopnost rozlišit co je dobré a co zlé.

Život

-pro pravověrného matrialistu je  konec jeho života současně i uzavřením  jeho  veškeré  existence.  Nezbyde  po něm nic. Jediná  naděje jsou  jeho potomci,  ale protože  i ti jednou zemřou, tak po vyhynutí lidského  druhu, na které věří každý evolucionista, zbyde jen prázdnota a chaos.

-jediné co darwinismus nabízí je  vylepšení všeho co už dnes máme. Přicházející vícečlověk bude  jíst, pít, spát a chodit účinněji. Stejně však zemře. Aby uvolnil místo přicházejícímu ještěvícečlověkovi. Budeme jen většími otroky technologie, která nás již dnes obklopuje a udržuje při životě.

-podle darwinistů jsme jen  přeskupené atomy potravin, které konzumujeme. Smrtí, to jest  rozpadem takto přeskupených molekul, vše  končí. Proč tedy tito  darwinisté ctí své mrtvé. Vždyť zemřeli a jsou už jen hromádka rozložené tkáně.

-jestliže je smrt opravdovým koncem, proč se před ní všichni evolucionisté tolik třesou. Ve vztahu k ostatním jsou naopak naprosto lhostejní.  Vždyť člověk jakožto  hromádka potravin je nejsnáze nahraditelným materiálem na zemi. Lidí je dost.

-také   podle  evolucionistické   teorie  zůstanou   všichni zločinci nepotrestáni. Stejně všichni zemřeme a nezbyde nic, ani naše viny.

Duše

-jaktože lidské vlastnosti, které jen brzdí přirozený výběr, jako láska, soucit a milosrdenství stále přežívají?

-samotný atom  je dokonalé uspořádání  hmoty. Bez atomárního uspořádání  by  hmota  nemohla  vytvářet uspořádané molekuly sloučenin. Bez molekul by bylo nemožné uspořádání buňky. Bez buněk je nemyslitelné uspořádání tělesných orgánů. Bez orgánů je nemožné  uspořádání těla a bez těla  nelze žít tělesný život a propojení s duší.

-hmota  a  energie  je  nezničitelná,  proč  by  tedy život, jakožto uspořádání hmoty a  energie měl být zničitelný? Proč by život představoval jedinou  vyjímku v jinak dokonale pravidlům podrobeném světě a měl být jediný zničitelný? Vše jen proměňuje svoje formy, proč by zrovna život neměl spadat pod stejné nebo podobné zákony.

-když tedy  smrtí tělo přemění  svou formu na  prach, kam se poděje nehmotný život, který se smrtí od těla oddělí?

-proč vlastně vědci tolik brojí proti zmrtvýchvstání? Neměla by to  pro evolucionistu, který nevěří  na duši být naprosto běžná věc? Smrt nezmění váhu těla a přesto je smrt jasně viditelná změna. Mrtvý se nehýbe, nemluví, nesměje, jeho metabolismus ustal. Smrtí přestanou ve člověku fungovat interakce  mezi orgány,  proč  se  tedy zničehonic  znovu neobjeví, alespoň načas?  Jednoduše proto, že smrtí  opouští tělo duše a tělo bez duše nemůže fungovat  i kdyby bylo docela zdravé. Zmrtvýchvstání je pak návrat duše k hmotnému tělu.

Hmota

-materialista nevěří na nehmotné. Vždyť ale přeci i hmota je jenom   vlnění  vnucené   prázdnotě.  Můžeme   snad  fyzicky definovat  lásku,  hněv,  smysl  pro  humor?  Dají  se  tyto nehmotné  složky zničit?  Facka zabolí  hmotnou tvář. Urážka zabolí také,  ale ne fyzicky.  Jak vlastně? Co  je nehmotnou urážkou bito? Je to nehmotná složka života, duše.

-"Boží hněv se zjevuje z nebe proti každé bezbožnosti a nepravosti lidí, kteří svou  nepravostí potlačují pravdu. Vždyť to, co lze v Bohu poznat, je jim přístupné, Bůh jim to přece odhalil. Jeho věčnou moc  a božství, které jsou neviditelné, lze  totiž od  stvoření  světa  vidět, když  lidé přemýšlejí o jeho  díle,  takže  nemají   výmluvu.  Poznali  Boha,  ale nevzdali  mu  čest  jako  Bohu  ani  mu nebyli vděčni, nýbrž jejich myšlení je zavedlo do  marnosti a jejich scestná mysl se  ocitla  ve  tmě.  Tvrdí,  že  jsou  moudří, ale upadli v bláznovství:   zaměnili   slávu   nepomíjitelného   Boha  za zobrazení  podoby  pomíjitelného  člověka,  ano  i  ptáků  a čtveronožců a plazů. Proto je  Bůh nechal na pospas nečistým vášním  jejich srdcí,  takže zneuctívají  svá těla; vyměnili Boží  pravdu za  lež a  klanějí se  a slouží  tvorstvu místo Stvořiteli -- on budiž veleben na věky! Amen." Ř 1:18-25

Materialismus

-Idealisté: Svět se skládá z  kuliček, duše je bublina a Bůh je vousatý stařík na mráčku, který to vše stvořil.

-Materialisté: Svět  se skládá z kuliček,  bublina není, Bůh neexistuje. Vše lze vysvětlit na  základě kuliček. To se zatím nepodařilo a asi už nepodaří

-Věřte si čemu chcete, máte na to právo. Třeba na Vodníka.

-Náboženství i evoluce učí, že jsme jedna rodina.

-Nikdo si ssebou na svět nepřinesl semínka jabloní, pšenici, zásobu kyslíku  a materiál pro  dům. Nikdo si  odtud nic ani neodnese. To vše tu bylo dávno před člověkem, jak podle Bible, tak podle evoluce.

-V  našem bytě  jsou na  stole připraveny  buchty a hostina. Dlouho jsme v bytě nebyli.  Všechno je zcela evidentně připraveno pro toho, kdo měl  přijít a zde bydlet. Neznámý dárce se k  daru nepodepsal. Snad  ze skromnosti, snad  proto, aby nenutil obdarovaného k vděčnosti, nebo aby poznal jeho reakci. A jak zareagujeme?

     "Kdo mi to sem donesl? Nikdo, prostě to tu je. Příroda. Kdyby dárce existoval, tak by nedovolil, aby se o tu hostinu lidé okrádali a kvůli ní zabíjeli. Stejně je to všechno zkažené. Soused říkal, že se to  udělalo samo za tu dlouhou dobu, co  jsem tu nebyl.  Tomu věřím spíš,  než na nějaký  dar z lásky. Stejně jednou umřu a bude konec."

     "Nemám čas (opravdu jej nemá),  víte co dá dneska práce uživit rodinu?  Ještě abych se  staral kde se  tu ta hostina vzala. Všechno mě to stejně  jenom otravuje a unavuje. Musím to ochraňovat, spotřebovávat, udržovat...  Co si těmahle rukama neudělám, tak nemám."

     "Já na  žádné dárce nevěřím! Jsem  profesor fyziky. Můj byt je otevřená termodynamická soustava. Neustále mi do bytu zatéká  a tak  došlo  k  turbulentnímu proudění  H2O. Vysoká kinetická  energie  tohoto  procesu  byla  příčinou  syntézy různých koncentrátů. Například soli,  mouky, droždí a cukru, které v  bytě mám. Následkem tlaků  a atmosférických změn se nejlépe  prosadila  směs   buchtová.  Udělal  jsem  důkladný chemicko  technologický  rozbor.  Žádné  nadpřirozené síly a metafyziky nebylo  potřeba. Z buchtové směsi  se časem erozí vytvořily  tzv.  prebuchtové  folianty,  které  se následkem adheze spojily  se švestkovými povidly.  To je v  otevřených soustavách   naprosto  běžné.   Podle  vzorce   (dS=deS+diS; S=k.logP). Mohl  bych vám to  více matematicky rozvést,  ale jak  tak na  vás koukám,  asi byste  tomu stejně  nerozuměl. Prostě se v tomto prostředí adaptovalo několik těchto forem. My vědci tomu říkáme eobuchtos nonthermos, lidově buchty nepečené. Poslední fáze je jednoduché propékání buchet do zlatova. Což  způsobila sluneční energie.  Mívám v létě  v bytě jako v peci. Jak vidíte, já vašeho pánbíčka nepotřebuji."

-Kdo se směje,  ať si uvědomí, že přesně  tohle učí evoluční teorie.

     "Myslím si, že je to přesně tak jak říkal ten pán přede mnou,  ale  dárce  stojí  za  vším.  Toto  byl  jeho  způsob tvoření."

     "Byl tu dárce. Laskavý a  milující. Stále tady je. Není vidět, ale je tu,  vím o něm. Čeká na mé díky  a víru v něj. Já  v něj  věřím, neexistuje  lepší vysvětlení,  než je  on. A děkuji mu."

-Věda sama, vědění, je snad materiální povahy?

-"V Boha nevěřím, protože jsem realista."

Realista? Spíše  snílek, fantasta.

-Evoluce  je pohádka,  obsahuje zápletky,  zázraky a kouzla. (V  tomto pořadí,  podle  hojnosti  vzestupně.) Ke  všemu jí stačí hmota prostor a čas.

Evoluce je  pohádkovější, než pohádka. Toto  je rovnice vědy podle D. T. Gishe:

Pohádka:

     žába --> polibek, t=1sec --> člověk(princ)

Evoluce:

     žába --> t=miliony let --> člověk

-I kdybych  věřil, že Adama  s Evou uplácal  z hlíny vousatý stařík, pořád více  respektuji genetiku, termodynamiku, geologii a pravděpodobnost  než ten, kdo věří, že  se v člověka uplácala kaše sama.

-I lidé kteří se zovou nevěřícími spoléhají na vlak či autobus, který ještě není vidět.

-Po revoluci bylo po stěnách napsáno: "Paní učitelko, už nám nemusíte lhát."  Ve škole se  formuje náš budoucí  pohled na svět, na život, naše víra. Jenže paní učitelka si proti všem očividným  faktům stále  ještě  myslí,  že jsme  ta nejlepší generace, co kdy žila. Máme  prý vyšší postavy, lepší mozky, dožíváme se vyššího věku a  naše pohledy na morálku, rodinný život, výchovu  dětí, původ světa a  přírody jsou lepší, než těch primitivů před námi.

-Lidé  nevěří kreaci,  protože je  zavazuje ke zodpovědnosti Bohu.

-Charles Darwin  připustil, že první buňku  stvořil Bůh. Byl to  hluboce věřící  člověk. Byl  nadšen svou  tezí a ostatní vědci, naštvaní  vírou a znudění  vědou, začali jeho  teorii překotně přijímat.

Entropie

-Když uděláme bilanci po určitém  ději a před ním, zjistíme, že míra neuspořádanosti vsoustavě vzrostla. Ubylo využitelné energie, ta se neztratila, ale nedá se již použít.

-Žijeme na dluh vysoce  zorganizované hmoty a především její příčiny.

-Nebo snad pozorujeme ve své  uzamčené garáži, že se vyvíjí?

-Čím dáme hmotě více času, aby něco sama dokázala, tím je to s ní horší.

-"Celý vesmír vyzáří veškerou  svou energii. Nastane tepelná smrt. (Nijak teplo nebude, cca -270°C, 3°K). Bude chaos. (To už  tu bylo  ne?) Hmota  bude čekat  na zásah Stvořitele, až promění opět  chaos v řád.  Věda sama vyvrátila  materialismus." Podle článku "Termodynamika a poznání" v časopise "Věda a život".

-Proč by  život nemohl vzniknout v  otevřené soustavě? Zatím se nepovedlo a nepovede  vytvořit soustavu, kde by samovolně narůstalo uspořádání.  Neexistuje perpetum mobile.  Jak může někdo věřit, že se tady něco takového dělo po miliardy let?

-Dodáním energie se ani neopraví poškozený systém. Jak by se mohl sám sestavit?

-Podívejte  se třeba  na "náhodně"  vykrystalizovanou vločku sněhu. Je to krása, ale "náhodně" vytvořené vločky jsou jedna  jako  druhá.  Stane  se  tak  díky vnitřní uspořádanosti převodového  mechanizmu atomů  vody a  vodíkových můstků při současném vydání tepla do okolí - zvýšení nepořádku.

-Postaví-li člověk elektrárnu, vytvoří  tak v přírodě mechanizmus na převádění energie.

-Huxley při prosazování evoluce řekl, že kdybyste vedle sebe posadili opici  a psací stroj, tak  by za dostatečně dlouhou dobu mohla opice náhodně napsat  třeba kus Bible. Ani stovky miliard let by nestačily  na náhodné napsání jednoho Biblického žalmu.  (Vesmír je prý  starý nejvýše 20  miliard let.) Celý zápis jedné jediné  buňky vyšších organismů představuje několik  velikých  knihoven.  Bohužel  pro  Huxleye je psací stroj  již existující  převodový mechanismus.  Navíc neničí, tak jako příroda, automaticky  svůj zápis. Z původního textu by tak zbývalo čím dál, tím méně smysluplného textu.

-Život je ze živého.

-Automechanik svému zákazníkovi opravuje auto. Otevře kapotu a uštědří motoru kladivem dobře  mířenou ránu. Zákazník nastartuje a auto se spokojeně  rozvrčí. Zákazník se zeptá: "Co jsem dlužen?"  "Sto korun," odvětí mu  mechanik. "Jak to? Za jednu ránu kladivem?" "Jedna rána kladivem - 1 koruna. Vědět kam - 99 korun." Z hlediska evoluce se zákazník zachoval nerozumně  a zbytečně  prodělal stovku.  Kdyby sám  dostatečně dlouho náhodně mlátil do motoru kladivem, určitě by se nakonec  do toho  správného místa  trefil. Pokud  by však  ještě z motoru něco zbylo.

-Koneckonců Bible  evoluční domněnku předpovídá.  Varuje, že ke konci  věků přijdou učitelé,  kteří se odkloní  od Krista a přikloní  se  k  lidským   bájím  -  filosofiím.  Evoluční domněnka není vědecký fakt, ale humanistický předpoklad.

Creation model of scienic

-Všechny  základní formy  života (nelze  vždy ztotožňovat  s druhy či jinými kategoriemi)  zůstali od stvoření nezměněny, s vyjímkou těch, které vymřely; odchylky od těchto záklaních forem jsou jen genetickými variacemi, ne však evolucí.

-Člověk nemá žádnou genetickou příbuznost s lidoopy či jinými savci.  Celá známá opičí  story je jen  sci-fi, s trochou fantazie, zmatků a podvodů.

-Geologické formace  Země dávají jasná  svědectví o obrovské katastrofě, spíše než by odpovídalo učení uniformitarianismu (o dlouhodobých procesech).

-Vesmír  i Země  jsou poměrně  nízkého stáří,  spíše několik tisíc  let,  než  miliard.   Metody  určující  stáří  pomocí radioaktivního rozpadu prvků jsou neoprávněné.

-Tisícistránková  kniha Bible  je vědecky  spolehlivá. To je však pouze  jeden z důvodů, proč  stojí za to, abychom  se k Bibli vrátili.

MODEL STVOŘRNÍ

MODEL EVOLUCE

-Mnoho druhů živočichů a  rostlin zůstalo naprosto nezměněno během  údajných   mnoha  miliónů  let   evoluce  -  což   je přinejmenším poněkud podezřelé.

-Některé druhy měly mnohem větší rozměry,  než dnes.

-Mnoho fosilií svědčí svojí polohou o velmi rychlém zasypání a tím  fosilizaci. (Nález  ryby Dapalis  marculus z Francie. Ryba byla zasypána se svou kořistí tak rychle, že ji nestihla ani pozřít. Má ji napůl v ústech.)

-V r.  1977 bylo nalezeno  dokonale zachovalé mamutí  mládě. Biologové určili jeho stáří  na 8-10tis. let, paleontologové uhlíkovou metodou na 26-41tis. let.

Mytologie

-Řecká mytologie popisuje vznik  světa trochu zkresleně, ale při podrobnějším zkoumání dost podobně, jako Bible.

     Na  počátkubyl Chaos  (nesmírný zející  prostor) ("země byla pustá a prázdná, nad  propastnou tůní byla tma"), potom povstala Gaia (země), Tataros  (propast podzemní), Eros (vše spojující láska)  a Erebus (vlhká  černá noc). Z  Ereba jsou Éter (  svrchní atmosféra) a  Ér (nižší atmosféra,  vzduch). Gaia zrodila Urana (nebe; OU tam,  RAINO kropit - tam je voda), horstvo a Ponta (moře).  Gaia a Uranos zplodili Titany. Jeden z  titánů, Kronos, otce Urana  vykleštil, čímž přestal být  Uranus jedním  z bohů.  Země a  Uranus se rozešli ("Buď klenba  uprostřed vod  a odděluj  vody od  vod."). Kronos se stal nejvyšším bohem, lidé žili dlouhé věky (období před potopou - lidé žili podle Bible stovky let). Bratr Krona slunce Hyperion  něžně svítil. Počátkem  vlády Kronova syna  Dia (počasí, déšť, blesky) ho  zastoupil jeho syn Helios. Období po potopě. Ztráta vodního obalu  způsobila, že od Slunce dopadalo na Zem více škodlivého záření. Věk se zkrátil, mutace se zvětšila a entropie narostla.

Kosmologie

-Věda v souvislosti s kosmologií už dávno přestala svoje objevy experimentálně  ověřovat (což je  hlavní předpoklad pro jednoznačné přijetí teorie).  Povětšinou tedy až extrapolace (rozšíření  krátkodobě  pozorovaného  jevu  na delší období, přičemž  pravděpodobnost reálnosti  je tím  větší, čím větší časové údobí se extrapoluje) budují světový názor.

-Jednoduchý doklad vědecké přizpůsobivosti dlí ve vysvětlení komet. Nejprve  vymysleli Kupierův pás  ve vzdálenosti až  3 000 a.j. Časem  zjistili, že to nestačí a  vyvodili si existenci Hillova  mračna (3 000 -  20 000 a.j.). Díky  tomu, že ztráty komet pádem do Slunce  se dnes odhadují mnohem vyšší, vzniklo  Oortovo mračno  ve  vzdálenosti  20 000  až 100 000 a.j. Ani jedno z těchto mračen samozřejmě není prokazatelné, leč přesto  je jeho existence považována  mezi vědci za svatou. +  Teoreticky by komety  měly se ztrátami  měnit i svou dráhu. Dráha Halleyovy komety je prý více než 3 000 let stále stejná.

-lidé nevěří věcem, které  jsou neobvyklé a nevysvětlitelné, odmítají proto věřit Biblickým  zázrakům. Je však faktem, že se cyklus  slunečních skvrn v  minulosti zastavil. To  nikdo nevysvětlí. Proč  se jedenáctiletý cyklus  obměny slunečních skvrn  pravidelný jako  hodinky v  minulosti zastavil? Často dokonce na stovky let?

-Stephan  Hawking prohlásil:  "Vědecká teorie  není nic víc, než matematický model, který navrhujeme, abychom popsali svá pozorování. Existuje  jen v naší hlavě."  Sám je zapřísáhlým ateistou a  výše citovanou zásadu bohužel  ve svých výrocích ignoruje.

-všechny  široce  založené  výzkumy  v  oblasti  astrofyziky přinesly více otázek než odpovědí.

-první  fenomén, nad  kterým zůstává  evolucionistický rozum stát je pořádek ve slunečním systému. Jde o rozdělení planet na vnitřní  (terestrické) a vnější. +  Skupiny jsou odděleny pásem asteroidů. + Vnitřní planety jsou relativně malé, mají slabě vyvinutou atmosféru složenou  z kyslíku, dusíku a kysličníku  uhličitého, nízkou  rychlost rotace  a pevný povrch z nerostů a  kovů. Naproti tomu  vnější planety jsou  velké, s hustou atmosférou z vodíku,  helia a metanu, rychle rotují a mají  každá zcela  jinou vnitřní  stavbu. +  Vzdálenost od Slunce  je  uspořádána  podle  matematické  řady (podle tzv. Titus-Bodeho zákona). + Všechny planety leží v jedné rovině.

-na naší Zemi se střední  teplota na rovníku liší od střední teploty pólů  o desítky stupňů,  zatímco na Neptunu  a Uranu jen o dva. Přitom vzdálenost polů od rovníku je tam mnohonásobně delší. Nikdo neví proč.

-planety sluneční  soustavy naklání osy své  rotace jak káča ve větru, avšak s vyjímkou Země. Přesněji: výchylky v zemské osy  jsou plus  minus 1,3  stuně při  střední hodnotě sklonu 23,3 stupně. Výpočty očekávané výchylky činí ale až 85 stupňů. Při  takových podmínkách by  ovšem život, jak  ho známe, nemohl existovat. Zdá se, že osu stabilizuje Měsíc. Náhoda?

-další  div je  magnetické pole  vnějších planet. Magnetické pole  planety  je  něco  jako   dynamo  v  jádru  planety  z elektricky  vodivé hmoty.  Díky  tomu  musí být  pól planety alespoň o kousek posunut oproti  její ose.

     U Saturnu neexistuje měřitelná odchylka.

     To ale  není vše, Uran  a Neptun, nejen  že má odchylku nepochopitelně velkou, ale navíc centrum pole není ve středu planet.

-odkud  má Slunce  svou energii?  Buď se  Slunce vlivem  své gravitace smršťuje a tím produkuje energii. Tak by ale slunce vydrželo svítit nejvýše 30 milionů let. Nebo jsou zdrojem energie  termojaderné reakce  - fůze  jader atomů  - v nitru Slunce.  Fůzí jader  se vylučují  neutrina. Má  to háček. Ať měříme, jak měříme pořád je neutrin příliš málo, aby stačila na potvrzení toho, že hlavním  zdrojem energie Slunce je fůze. Prostě  to nestačí. "Buď Slunce,  nebo neutrina musí mít vlastnosti, které v našem dosavadním obrazu přírody chybí.", uvádí jeden vědecký článek R.  Plaga. Vypadá to, že skutečný původ sluneční energie neznáme.

-odhaduje se,  že klidová hmotnost  neutrin je tak  malá, že takové  částice   nemohou  přispět  k   chybějící  hmotnosti vesmíru, temné hmotě, jak ji postulovali kosmologové.

-stáří povrchu  Venuše se odhadovalo na  400 milionů let. Je tam ale spousta vulkánů, které by už měly být dávno vyhaslé. Teď to  ale vypadá, že povrch  Venuše je velmi mladý.  Že by snad původní povrch zcela zmizel?! Venuše je pokryta ostrými kameny  a skalisky.  Na Venuši  vítr fouká  rychlostí 350 až 700  kilometrů v  hodině. Je  tam písek  a teplota téměř 500 stupňů. Výpary  kyseliny sírové. Je pak  možné, že je Venuše stará a přitom tak neopotřebovaná?

-Prstence. Jsou dnes zjištěny u  všech velkých planet. + Nenajdete dva stejné.  + Čím se díváme z  větší blízkosti, tím více překvapují detaily struktur. + Nikdo neví z čeho vlastně  vznikly. +  Je to  nestabiliní jev,  bez stálého přísunu hmoty by  tato rozprostřená halda  materiálu rychle zmizela. Buď by  unikla do prostoru,  nebo ta část  planetě bližší by spadla do atmosféry. O  prachovém prstenci Jupitera se hádá, že pochází z vulkanické činnosti měsíce Io. O prstencích ostatních planet  se zase soudí,  že jejich původ  je v malých satelitech  rozbitých při  srážkách za  velkých rychlostí na myriády částeček. Jsou to jevy krátkodobé. O to překvapivější je  jejich současný výskyt. +  Na vznik neuvěřitelně rozsáhlých prstenců  Saturna existují tři  teorie. Stručně, dvě z těchto teorií  jsou pochybné. Třetí  a nejpravděpodobnější již zmíněná  teorie katastrof může vyrovnávat  ztráty jen po dobu asi 20 000 let. Uran. V roce 1977 platila předpověď, že každý prstenec musí mít dva  zdrojové měsíce. Uran má zřejmě prstenců 9 a měsíců místo 18 pravděpodobně pouze dva. Přitom vnitřní měsíc by  se měl pomalu ale jistě  zřítit na planetu a vnější by naopak musel uletět. U Neptuna jsou záhadou nepravidelná zhuštění  v prstencích. Hmota  v prstencích by  se měla během jedné dekády stejnoměrně rozptýlit.

-Jupiterův měsíc  Io, vulkanicky nejaktivnější  planeta celé sluneční soutavy, prý krouží po miliardy let chladným vesmírem pětkrát dále od Slunce, než Země. Tak malé těleso si ale může udržet  takovou vnitřní teplotu maximálně  10 000 až 15 000  let. Naše  oblíbená otázka:  Energie, kde  se bere? Prý hnětením magnetickým polem Jupitera.

-Neptun    také  malou  měsíční  specialitku.  Je jí měsíc Triton.  Proti  všem  teoretickým  předpokladům  obíhá  svou mateřskou planetu  proti směru její rotace.  Někdo si myslí, že by  to mohla být kometa  (hódně velká) zachycená planetou při průletu. Cituji odborníky: "Zachycení tělesa obíhajícího kolem Slunce planetou a tedy  jeho převedení na dráhu měsíce této planety je pro fyzika noční můra." Jeho pohyb není jeho jedinou zvláštností.  L. Soderblom o něm  řekl: "Je to nejbláznivější objekt, jaký jsme kdy viděli. Tmavé skvrny na něm jsou vulkány  a zdá se,  že jsou dnes  aktivní." Gejzírovité výbuchy na nejchladnějším tělese  ve Sluneční soustavě (-237 stupňů Celsia) jsou nevysvětlitelné.

-asteroid  Gaspra   je  pokryt  vysokou   vrstvou  prachu  - regolitu.  Původ  tohoto   prachu  je  vysvětlitelný  jedině nárazem jiného tělesa, materiál  takto vyvržený napadal díky přitažlivosti  zpět  na  asteroid.  Jen  maličkost:  Úniková rychlost  na lehké  Gaspře činí   pouze 10  m/s. Dalo  by se očekávat, že všechny trosky  po zásahu odlétnou. Další překvapení pozorující  sondě Galileo připravia  Gaspra existencí magnetického   pole.  Gaspra   je  magnetická.   Protože  je nezpochybnitelná skutečnost  srážky Gaspry v  historii, není jasné, jak mohlo toto magnetické pole náraz přežít.

-Novinkou v oboru astrofyziky je degradace rychlosti světla. Tím by se vysvětlila i záhada, jaktože dnes můžeme pozorovat vesmír  starý  miliardy  let,  tedy  miliardy světelných let vzdálený.

-"Výšiny nebes,  hlubiny země a  srdce králů nelze  prozkoumat." Př 25:3

Pro teistické evolucionisty

Bůh nekonečný  Hittler? "Nalomenou třtinu  nedolomí...", "Ví o každém padlém vrabci, a zná počet našich vlasů, nebojte se tedy máte větší cenu, než mnoho vrabců..." Mt 10:31

ničení slabých  a nemocných, mzdou hříchu  je smrt, Bůh není prapůvodce  hříchu,  zabití,  blahoslavenství,  cizoložství, rozluka, láska k nepřátelům.


12 názorů

Sael
03. 04. 2007
Dát tip
pozoruhodný počin. jinak to komentovat nechci. rád bych se jen zeptal pro koho jsi to psal, komu jsi sháněl tyto informace a koho jsi chtěl přesvědčit. do konce jsem dočetl. nejvíce mi ale přišlo, že přesvědčuješ sám sebe. velmi by mě také zajímalo, jaký vidíš rozdíl mezi vírou a náboženstvím. p.s. fúze

Sybian
24. 03. 2007
Dát tip
Isaak a Jan Pavel se jmenovali ti dva. Pro upresneni.

Sybian
24. 03. 2007
Dát tip
Isaak a Jan Pavel se jmenovali ti dva. Pro upresneni.

Sybian
24. 03. 2007
Dát tip
Isaak a Jan Pavel se jmenovali ti dva. Pro upresneni.

papouch
23. 03. 2007
Dát tip
Sybian - höskýý! To o těch bratrech.

Repulsion
23. 03. 2007
Dát tip
Typický příklad produktu totálně zblblého jedince...

Sybian
23. 03. 2007
Dát tip
Stojí dva bratři na poli, kde celý den svorně okopávali řepu. "Zatracená dřina", odplivl si první, otřel čelo a prohnul se v zádech. "Ba že, odporná práce", přitakal druhý a opřel se o motyku. Pak už jen mlčeli a dívali se unaveně do dáli. Proč to říkám? Nevíte totiž, že oba přemýšleli o životě. A nevíte, že každý měl na chod věcí jiný pohled. A ted si všimněte - nepřeli se, nevyvraceli si navzájem své názory, neargumentovali - vědeli, že nepotřebují toho druhého přesvědčit, že nepotřebují oblažit se sladkým pocitem, že ví něco lépe. Byli to moudří bratři. Osobně je mi úplně jedno, jestli je to tak nebo tak. Ani od jednoho ani od druhého nic neocekavam. A k tve "kreaci" jeste nutno podotknout, ze tve znalosti z tolika vednich oboru, nejsou-li lexikonove, jsou skutecne velmi rozsahle. Tak rozsahle, ze ... do konce jsem to nedocetl, omluvam se.

Sybian
23. 03. 2007
Dát tip
Stojí dva bratři na poli, kde celý den svorně okopávali řepu. "Zatracená dřina", odplivl si první, otřel čelo a prohnul se v zádech. "Ba že, odporná práce", přitakal druhý a opřel se o motyku. Pak už jen mlčeli a dívali se unaveně do dáli. Proč to říkám? Nevíte totiž, že oba přemýšleli o životě. A nevíte, že každý měl na chod věcí jiný pohled. A ted si všimněte - nepřeli se, nevyvraceli si navzájem své názory, neargumentovali - vědeli, že nepotřebují toho druhého přesvědčit, že nepotřebují oblažit se sladkým pocitem, že ví něco lépe. Byli to moudří bratři. Osobně je mi úplně jedno, jestli je to tak nebo tak. Ani od jednoho ani od druhého nic neocekavam. A k tve "kreaci" jeste nutno podotknout, ze tve znalosti z tolika vednich oboru, nejsou-li lexikonove, jsou skutecne velmi rozsahle. Tak rozsahle, ze ... do konce jsem to nedocetl, omluvam se.

Syd Barret
22. 03. 2007
Dát tip
Smrťák má pravdu... ja som osobne neveriaci, ale neviem si predstaviť, že by na svete nežil nijaký človek veriaci v boha, alepo posmrtný život...

Muamarek
20. 03. 2007
Dát tip
Vím, že známe tuze málo, neznáme "nekonečno", "nic", z "ničeho" se všechno dálo? Známe snad dráhy oběžnic. Každý rub má vždy svoji líc, nejde oddělovat póly, můžeš tu křičet z plna plic, hledáš - a to někdy bolí... :-)) Jen v tom výpočtu podle mne máš že 10-6 = 10, pokud jsem se nepřekoukl, máš tam spoustu postřehů, možná by to stačilo rdukovat zatím na jeden a ten více rozvinout, ale zaujalo * Muamarek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru