Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč má ruce od povidel?

30. 04. 2001
10
0
2126
Autor
Nepouš

První vážný rozhovor.

"tam pod oknem - to není chobotnice - to si jen vánoční stromeček oblékl punčocháče" * "tam u dveří - to nejsou napínáčky - to se jen svědomí bezvládně sesulo na podlahu" * "proč ten budík vyplazuje jazyk na oba?" * "PROČ MÁŠ RUCE OD POVIDEL?"

děvče
24. 06. 2004
Dát tip
je to tam- - - - - - - - - - - - -to co má být v dobré básni :-)

sk8ergirl
21. 05. 2004
Dát tip
no, řekněme, že mi to připadá zvláštní....

Oceanus
16. 05. 2001
Dát tip
no přeci ve vodě :)

Wiki
16. 05. 2001
Dát tip
Oceanus : ale tam se buchty rozmočí ,...:-(((((

Falka
16. 05. 2001
Dát tip
Wiki, něco mi říká, že Oceanovi rozmočené buchty nevadí... :o) Modromodrý slaný titáne, kdepak ty buchty dostanu? Když se nedostanu já k moři, přijde moře ke mně...? ;o)

Wiki
16. 05. 2001
Dát tip
Falko - k Tobě přijde moře, uvidíš :-))))

Wiki
16. 05. 2001
Dát tip
Omluva -mělo to být : K Tobě přijde nejenom moře, uvidíš ..:-))

Oceanus
16. 05. 2001
Dát tip
:) Falčinko, vypadá to, že nám ty buchty nakonec předhodí v jeden čas a budou se bavit pohledem na naše povidlové patlání :))) Přijde :) A kdo říkal, že se k moři nedostaneš? :) Stačí mi říct :))) Což takhle víkend ve Walesu? :) Moře, hory, hrady, lesy, vodopády... :) Elfí kraj :) >-) A teď akorát všechno rozkvétá a voní :)

Falka
16. 05. 2001
Dát tip
Blázínku modroslaný, mám moře v sobě, to mi zatím musí stačit... :o))) Wikiii.... ;o)) Povidlové patlání... moře povidel... ;o)

Oceanus
16. 05. 2001
Dát tip
:) pokousitel A už jsem ti říkal že na podzim bude Španělsko? :) ...mmm moře povidel by bylo spíš marshland :) nebo.. marshmallowland? :))) Moře si užiješ přes prázdniny :))) a MOC ! :)))

Oceanus
15. 05. 2001
Dát tip
Falka >-) konkurence, na tebe si musím dát pozor, ať mi nesníš všechny povidlové buchty v dohledu :) A čaj není jídlo (dokud do něj nepřidáš med a mlíčko :))) ) :) Wiki - já ci takýýýýýý!!! nám taky něco! nám taky něco! :))))

Falka
15. 05. 2001
Dát tip
Oceanus... ty mě znáš??? Jak víš, že piju čaj s medem a mlíííčkem??? A že ho máš právě na stole, to doufám nevíš, ještě bys mi ho přijel vypít... ale uznej, že ty buchty by se mi k němu náramně hodily... :o))) Jo, už jsem tady prohlásila, jak moc miluju koně??? Ne? Tak to je zvláštní, já s tím totiž otravuju poslední dny neustále... .o))) A už mizím, honem se zase zasnít... :o)))

Pája
15. 05. 2001
Dát tip
falka: já bych spíš řekla protože buchty už byly :-) *

Oceanus
15. 05. 2001
Dát tip
Gwall'cha: Nenene, mám tady na stole vlastní (s medem, mocmoc medu, trošku mlíčka). A... no, co mám dělat, uznávám. Takže dva plecháče pro mne a jeden pro Tebe, vlaštovko. Ať se pak ještě odlepíš ze země :) ...jsem kůň :) takže mne miluješ? :) to je hezký pocit, děkuju. zas ně ní :)

Nepouš
15. 05. 2001
Dát tip
No, já jsem původně psal o svědomí a tak... Ale to je fuk :o))) Jsem rád, že jste tady, jste milí :o))) ☼

Oceanus
15. 05. 2001
Dát tip
Nepous: hihihi, ono je fascinujici kam se ten hovor pod dilem vzdycky vyvrbi, neni-liz pravda? ale myslim ze uz jsem to utal v levy moment :) dekuju za moc hezky dilko a tedko se nezbavim touhy po povidlech dokud je nedostanu do sebe :)

Wiki
15. 05. 2001
Dát tip
Oceanus : tobě takýýýý, ale kam Ti je mám hodit??? Kde pobýváš??

Oceanus
14. 05. 2001
Dát tip
****** povidláááááááááááááááááák!!! :)))))))))))))))) mňam

clovrdik
14. 05. 2001
Dát tip
dobrý, velmi dobrý, jednoduše napsaný, bez zbytečnějch zamlžujících kudrlinek .. dávám TIP

Falka
14. 05. 2001
Dát tip
Já vím... jen jsem nechtěla... je to přece o tom, jak se dokážeme dívat okolo sebe... jaký je svět, to záleží na tom, jak se na něj díváme... Takže já čekám, že někdo napeče ty buchty, protože je to docela hezká možnost, jak se na tu básničku podívat... :o))) A jestli ne, tak je napeču já... Ale hlaste se mi až po zkouškovém... a varování ministra zdravotnictví si domyslete... ;o)

Nepouš
14. 05. 2001
Dát tip
Já zařídím buchty - Ty ty zkoušky, jo? :o))))

Falka
14. 05. 2001
Dát tip
Fakt??? :o))))))))) Tak to se jdu asi učit... a těšííííííím... přijuchám na ně s indexem, použiju ho, abych nedrobila na podlahu... :o)))

Oceanus
14. 05. 2001
Dát tip
mám kamarádku v Brně, která umí povidlové buchty DO KO NA LE slint už se těším na návštěvu a na pekáč-dvojplecháč :)

Falka
14. 05. 2001
Dát tip
Brno nemám vůbec daleko.... .o) Zítra tam budu, ale to asi kamarádka nestihne, co? ;o))) A vůbec, s těma Nepoušovýma se počítá... Nepoušitelnej: umíš vařit nebo smažit nebo péct nebo co to líp než já... (prosím, řeknižejořeknižejo, onotovubecnenitěžkývařitlípnežFalka)?

Nepouš
14. 05. 2001
Dát tip
Umim vařit čaj.... Ale na to ostatní mám VYNIKAJÍCÍ lidi ;-)

Oceanus
14. 05. 2001
Dát tip
Falka umi bezvadne varit studena jidla >-) Ale fakt bezvadne :) Sic nenepous, umim varit jako Falka >-)))))))))))))))

Falka
14. 05. 2001
Dát tip
Čaj umím vařit taky... a navíc na vaření čaje mám vynikajicí lidi... :o))) A studena jídla mi fakt jdou, no.... proto se většinu času živím tím čajem a rohlíkama z obchodu vedle kolejí... :o)))

Wiki
14. 05. 2001
Dát tip
Falčííí - domluveno :-)))) buchty budou žďabilní , jaký máš nejradši ?????

Falka
14. 05. 2001
Dát tip
Wikíííí....? Nejradši mám povidlový a tvarohový a s marmeládou a s mákem a s oříškama... a se spoustou věcí, na které si teď nahonem nemůžu vzpomenout... :o))))) Ale ty povidlový úplně stačí :o)))

Nepouš
08. 05. 2001
Dát tip
Díky, Astrálko, od Tebe si toho cením :o).

Nepouš
08. 05. 2001
Dát tip

Hm, tak tohle se mi líbí. Tuhle formu volného verše můžu. Nebudu to zbytečně rozmazávat, abych neměla ruce od povidel - tip.

Astrálka
06. 05. 2001
Dát tip
* Alathea, že je to veľmi smutné, si tiež myslím, ale nevymažem smajlíkov v prvej kritike, pretože je odsúdeniahodný tento prístup k životu * majstrovsky napísané !

Mámalibor
30. 04. 2001
Dát tip
jaky rohlíky? šlšlšlšlhromosvod!

Janis
30. 04. 2001
Dát tip
:)))))) * * * * * ...

myrinda
30. 04. 2001
Dát tip
moc moc moc libi:-) tip

Albireo
30. 04. 2001
Dát tip
Roztomilé povídanky.

Falka
30. 04. 2001
Dát tip
Protože budou... buchty? Mňam :o)))))

ulita
30. 04. 2001
Dát tip
jóóóó!!! dobrý!! mňam!!

Astalavista
30. 04. 2001
Dát tip
Tak tohle je fakt dokonale free. Zaslouženej TIP*

Astrálka
29. 04. 2001
Dát tip
* :o))))))) to je dialóg, či monológ ? * vyzerá to, ako keby jedno, šialené "ja", dávalo otázky.. * a druhé, šialené "ty", mu nechcelo na všetko odpovedať :o))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru