Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Peníze = štěstí?

21. 03. 2007
0
0
380
Autor
KateMa

Hned mě napadá "Jak kdy" a snažím naslouchat i ostatním odpovědím. Ale nic. Má hlava je jak naložená v otázkách. A když neví, jednoduše odpoví buď otázkou anebo rychlým "Jak kdy". Peněz není nikdy dost. To je mi tak nějak dáno. Ale zároveň vím, že nejsou všechno. No tak, zamysli se, hlavo! Proč to tvrdíš? Á, mám to, všichni bohatí tvrdí, že za peníze se dá koupit všechno a nám namlouvají lítostivé řeči. Ale opak je pravdou. Závidí nám. Život nám dal ale i vzal. Když je člověk bohatý, nemá třeba jistotu bezpěčí, a obává se loupeže a nedejbože únosu Při čemž népříliš bohatý člověk má menš strach a větší klid. Popravdě, v tomhle spočívá jeho štěstí. A teď ještě z jiného soudku. Vezmeme-li v potaz, že se na bohatý "lepí" ženský jenom kvůli penězům. Nemůže zatím bohatý člověk hledat lásku. Ejhle, další body dolu ve štěstí.

Mno, jak nad tím přemýšlím tak mi dochází, že to asi není štěstí. myslím, doslova neni!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru