Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž

23. 03. 2007
1
8
503
Autor
zlata klec

Dovoluji si Vám nabídnout účast v ojedinělé soutěži a posléze přehlídce přednesu vlastní poesie. Jde o první ročník soutěže neobvyklého charakteru, která má za cíl zmapovat literární projev současné mládeže s důrazem na podporu kreativity. Zájemci se zaregistrují vyplněním přihlášky na adrese http://webakce.info, kde vloží také 3 ukázky vlastní tvorby a najdou podrobnější informace. Uzávěrka přihlášek je 15.dubna. Mezinárodní odborná porota vybere studenty (výjimečně i nestudenty), kteří postoupí do veřejného kola v divadle Aréna v Ostravě. To proběhne ve středu 2.května.


8 názorů

zlata klec
14. 04. 2007
Dát tip
Blíží se uzávěrka, pojďte se předvést spolu s ostatními. Kvalita přihlášených děl je vskutku rozmanitá a může být ještě víc.

stanislav
07. 04. 2007
Dát tip
mezinárodní odborná porota. toho bych se moc a moc bál.

Nicollette
24. 03. 2007
Dát tip
co ti brání, stanislave ! snad nejsi stydlivý

stanislav
24. 03. 2007
Dát tip
zlatá klec to byl přece ten pořad kam lidi posílali vtipy ne no do takové soutěže se neradno přihlašovat teda já bejt básník už se hlásím. není přeci nic hezčího než si zasoutěžit v básnění. moc mě to mrzí, že u toho zase nebudu!

Nicollette
23. 03. 2007
Dát tip
zlatá klec to byl přece ten pořad kam lidi posílali vtipy ne no do takové soutěže se neradno přihlašovat teda

ceder_john
23. 03. 2007
Dát tip
hm mezinárodní.. to zní dobře.. jen k čemu to je dobrý?

eulálie
23. 03. 2007
Dát tip
když ptáčka lapají..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru