Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledá se Armand

24. 03. 2007
2
30
1103
Autor
JiKo

Finding Nemo (2003) Dobrodružný / Animovaný / Komedie / Rodinný USA, 2003, 101 min V pestrobarevných a teplých vodách Písmáku žije ve svém bezpečném a odlehlém příbytku ze sasanek Vella a její jediný syn Armand. Vella se s obavami ze všech nepředvídatelných nebezpečí, které hlubiny Písmáku skýtají, snaží svého syna před nástrahami okolí ochránit. Armand je však, stejně jako všechny malé rybky, velmi zvídavý a chce tajemný útes prozkoumat...

Trochu nadsázkou a parodií bych začal diskusi na téma.
Tak jak s tím tady podle vás šéfdirektor Armand za poslední čásek hejbl? Jde mi o váš subjektivní a třeba i objektivní pocit z jeho práce pro Písmoně.
Mě se totiž zdá, že po revolučně-euforickém období Armand tak nějak zapadl a to zrovna v době, kdy národ svého vůdce nejvíc potřebuje.
Je tu jaro, všichni jsme plni nových sil po zimním spánku a to je ten nejlepší čas na nové projekty.

A proto: Hledá se Nemo Armand!
ps: furt to žere ty entery :-(

30 názorů

jt
08. 04. 2007
Dát tip
hlavně že jsme se pochopili .. :-) Vaše osobní věci mě moc nezajímaj .. měj se *

JiKo
08. 04. 2007
Dát tip
jt: nelze z toho vyčíst jestli TY máš respekt pro Armanda nebo Já MáM mít respekt... chápeš? nejednoznačné vyjádření. Já nechtěl nic víc než nějakou informovanost pro nás spodinu. Do redakce nevstupuji, již sem se účastnil dění aktivně a nedopadlo to. Zbytečně bych vás rozvracel, krom toho páč mě má A. v neoblíbených ani by mě nevzal :-)

jt
08. 04. 2007
Dát tip
jiko> to jsem nanapsal - ptal ses na názor, takže tak .. :-) btw - přihlas se do redakce a jarně se projev - myslím, že kreativní jedinci, jako jsi Ty, se rozhodně hodí .. ;-)

JiKo
06. 04. 2007
Dát tip
jt: petře pane a já ho nerespektuju?

jt
06. 04. 2007
Dát tip
respekt pro armanda

JiKo
27. 03. 2007
Dát tip
skoro až taháky řekl by student

Takové skoro až letáky, dalo by se říci.

No, knihy... Ony to byly spíš brožury.

JiKo
27. 03. 2007
Dát tip
jj homér v krátkosti podotkl a shrnul svou myšlenku do dvou povídkových knih: Iliady a Odysseje

To je nedorozumění. Nešlo o humor, tím méně o humra, ale o Houmra, kterýžto se Houmr jen vyslovuje, ve skutečnosti se to píše Homer, tím tvůrci The Simpsons odkazují k mysliteli Homérovi, a v tom to tkví, protože právě Homér to byl, kdo kdysi něco trefně podotkl. Tak.

JiKo
27. 03. 2007
Dát tip
Jižní národy prý mají smysl pro humra

JiKo
27. 03. 2007
Dát tip
no právě: ARMAND: Ty asi moc smyslu pro humor nemáš co? Ale chápu tě po té přetchozí bitvě za redaktorskou židli. Tuhle diskus prosím neber úkorně, jen jsem jedním z těch co jsou rádi tak nějak v obraze, ví co je nového apod. Bylo by dobré, kdyby jsi sem tam o sobě dal znát a napsal co je novýho co se děje apod. Mlčení fakt není znak práce kterou jsi sliboval a na kterou se po vychladnutí emocí a nasrání lidi možná i těší. No a jestli tě to nasralo, což asi nasralo, když jsi mě strčil do neoblíbených tak omluvka.

Fouckault
26. 03. 2007
Dát tip
:-)) jojo.. nebylo by od věc vypsat nějakou odměnu za jakýkoli nález.. stopu... po šéfredaktorově kritické práci? jak vidím založil nový "kritický klub" tak to možná právě spolu s redakcí rozjede :-)

Coupe
26. 03. 2007
Dát tip
tykve...

Jakubisko
26. 03. 2007
Dát tip
Ředkvička.

Banán.

papouch
26. 03. 2007
Dát tip
ajo nojo, fakt.... .-)) stydím, mlčím :-) dík

JiKo
26. 03. 2007
Dát tip
papouch z 90% bývá řešení odrolovat úplně dolů a tam najít novou kritiku na autorské stránce

papouch
26. 03. 2007
Dát tip
a mi už zase furt svítí "Nové kritiky (1)" aji dyž žádné nemám

Nicollette
25. 03. 2007
Dát tip
btw zrovna je v kuchyni a chystá si čaj vyhrála jsem něco...?

Nicollette
25. 03. 2007
Dát tip
:o)) viz. Duroon :)) žjova žjova nic neřikám nic nic vim svoje ostatní taky

Norsko
25. 03. 2007
Dát tip
včera se tu objevil a dál pár tipů, jinak o žádné činnosti nic nevím .-)

Delahaye
25. 03. 2007
Dát tip
ano, přátelé, hledejme ...

StvN
25. 03. 2007
Dát tip
Mohl bys to rozšířit na Hledá se redakce.

dadíková
25. 03. 2007
Dát tip
nejsi nějaký drzý, jikouši? :)

gr_4you
25. 03. 2007
Dát tip
nadále nefunguje to nejdůležitější - editace textu! co s tím chlácholivý a duchovně vyladěný Armand udělal? Obávám se že nic. jinak dění na písmoni nesleduji, tak doufám, že to je ten důvod, proč žádné změny nepozoruji.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru