Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kira Kener poprvé (18+)

26. 03. 2007
4
21
3195
Autor
Zvrhlík

Kira Kener to je kost.
Ta měla v těle nejednou
převeliký mužský chvost.
(Možná i více najednou.)


21 názorů

KEKEL
21. 09. 2008
Dát tip
jo :) fajn...

SilverArrow
05. 09. 2007
Dát tip
Zvlastni jmeno. ja napriklad zboznuji krasobluslarku Kiiru Korpi, a to se na krasobrusleni nedivam, teda vlastne jo ale jen na ni :-)

jeindaline
13. 04. 2007
Dát tip
jojojo tuhle mám nejradši

jeindaline
13. 04. 2007
Dát tip
jojojo tuhle mám nejradši

checht... to je dobré.... zrovna někdo, kdo píše pindy si bude stěžovat, že tu někdo jiný pindá... dobrej tip... :-)))))))))))) no jooo Zborouši... bohudík, že jsem se tak dobře učila :-)

Zbora
30. 03. 2007
Dát tip
Zkusíme to, pane velkomožný.

Senyoryta
29. 03. 2007
Dát tip
Tip!

Zvrhlík
29. 03. 2007
Dát tip
Pro podobné pindy, jaké tady vedete a které nesouvisejí s kritikou výše psaného textu existuje pošta. Používejte ji. Děkujeme za pochopení.

Zbora
29. 03. 2007
Dát tip
Ty si nějaká pozorná, poslyš. Kdybys byla takhle pozorná ve škole, mohlas dneska dělat třeba v realitce.

no jak tak pozoruju, tak zapomínáš poslední dobou na kde cooo :-)

Zbora
28. 03. 2007
Dát tip
Já jsem na něj nefekálel, já na něj prostě zapomněl, když jsem se stal ucítívaným členem!!!

nooo, já myslím, že to tak nějak upadlo příčinou Vámi, páč já do toho asi nemám co mluvit....a vůbec se mi nelíbí tato nynější podoba, čili úprava... :-( což taky nevím, jestli se to dá opravit...ale zase se říká, na starém kole se dobře šlape nebo něco takového :-)) a chyběl jsi Velkej :-)

Jerry_Shit
27. 03. 2007
Dát tip
Taky si řikam, jestli se nekamarádíš s Krchovským. *

xko? kde? a jak několik let?

Zbora
26. 03. 2007
Dát tip
Ještě doplňuji, že byla zvolena kategorie X-Files, která ukazuje na to, že na Písmáku byla v jeho letité historii spousta autorů s podobnou poetikou, a přestože se nejmenovali Krchovský, i jejich díla vzbuzovala patřičný zájem.

Zbora
26. 03. 2007
Dát tip
Přečetl jsem si Tě vskutku poctivě celého, a musím konstatovat, že mě to niktarak výrazněji nepohoršilo. S dovolením zařadím alespoň jeden exemplář (možná i více) do našeho legendárního a nenáviděného, ovšem už bohužel několik let mrtvého klubu.

Siggy
26. 03. 2007
Dát tip
Možná... uvidime zitra...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru