Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PTÁCI A BUK

Výběr:
04. 10. 1999
3
0
722
Autor
J.R.Pick

V úrodném kraji, vprostřed luk, stál rozložitý, starý buk ... kritičtí práčci kolem , skromně však nemluvili o tom stromě, a jenom někdy v soukromí si proprali jeho špatné rysy: To, že prý v přírodní své kráse nápadně příliš zelená se. Dále, že v jistém údobí prý na něj voda působí. A vůbec, že ten starý buk má v kmeni ještě mnohý suk. Takové řeči o něm vedli, a pak si do koruny sedli a živili se - mnozí z nich - tím, co mu našli ve větvích.
        *       
Řeknete asi - hloupí ptáci. Jsou však i literáti tací, kteří jsou k mistru nedůtkliví, i když se z jeho díla živí!
Pája
27. 09. 2002
Dát tip
*

pino15
31. 01. 2002
Dát tip
:o)

freudik
05. 11. 1999
Dát tip
kde to žijem!!!!

Datin
13. 10. 1999
Dát tip
Svata pravda...

J.R.Pick
05. 10. 1999
Dát tip
:)

Nalim
04. 10. 1999
Dát tip
No vidis! Oproti te prvotine je to tak 42x lepsi! (proc zrovna 42? o tom si popovidej s jistym D. Adamsem :-))) )

Bibša
04. 10. 1999
Dát tip
No, množstvím kvalita neubývá, ale trochu koření by to asi chtělo ... nevím, nerozumím, nekamenuj, nemám den na chválení:-)

slavek
04. 10. 1999
Dát tip
hezká a pravdivá básnička.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru