Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

velika nic

27. 03. 2007
0
1
615
Autor
fernet

rano sa zobudim...telo ma chcelo zabit slinami v noci...ale nepodarilo sa mu to...

a ja tu som, ležim a nic zvlastne sa nedeje...

vsetko len lezi lebo lezim aj ja...a nic sa nedokaze postavit, lebo nevladze...

vonku prsi...citim ako ma boli hlava...lebo keby ma nebolela tak ju vobec necitim a neviem ze ju mam...

...tak ako cele telo...kym ma neboli tak necitim ze ho mam...

...vsetko lezi...lebo lezim ja...

...a pre mna teraz vsetko lezi...

som len clovekom milionom...som len jednym zo srabnych slovakov, europanov , zobrakov, co neviedia naco tu su...a zivot im zneprijemnuju pohlavne choroby, latinsko-americke a ceske telenovely, nacierno zamestnani poliaci, slovensky trepery co neviedia co cinia, homosexualny knazy co pocas omse vytahuju ruku z ministranskych nohavic, cigani co sa citia byt diskriminovani aj pri moceni, bieli co diskriminuju aj susedovho psa...a mnoho dalsich beznych problemov co sa snazia ma kazdy den znicit...+kacko, maruska, atd....


1 názor

Nicollette
27. 03. 2007
Dát tip
pohádka to není povídka taky ne trochu se snaž, pohraj si.... tohle je jen nějakej výsek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru